Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imponerende!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg må tilstå, at det virker imponerende ved første øjekast.

Ved at Goldman Sachs i går gik på markedet og sagde, at de "mener" olieprisen bør være $130, så steg markedet for olie igen i aftes og aktiemarkedets fald blev betydeligt begrænset af denne udmelding.

Imponerende at se hvordan disse dealerboys med FED i ryggen kan puste lidt mere til spekulationen omkring bl.a. olie. Og dette på et tidspunkt, hvor verden er i "Oliechok"!!!!!!!. Hvor alle globale data viser kraftige dyk (naturlige virkning af dette oliechok).

Og hvad sker der så hver gang nogle nye "suckers" ryger på limpinden og køber op i olie og aktier. Goldman Sachs og de andre dealerboys sælger aggressivt ud????

Hvorfor tror du, de gør det?, når de nu selv siger prisen skal lande på mindst $130 lige om lidt. Det gør de, fordi de godt ved, at dette ikke vil holde, og selvom prisen skulle kortvarigt komme derop, vil det kun være et spørgsmål om, hvornår boblen vil sprænge. De tjener selvfølgelig en hulens masse penge hver gang de har held med disse spekulationer, hver gang den uvidende "lille investor" hopper på deres limpinde. Men for hver gang, ser vi en mindre og mindre omsætning på disse "planlagte opture", og større og større omsætning, når dykket kommer igen.

Ser vi på S & P Europe Index , så er de ikke steget siden november 2009, da det landede på 1160. Og hvad skete der november 2009? - olieprisen kom over $75, som efter min mening er grænsen for hvad verden kan holde til, hvis vi ønsker reel vækst og ikke oppustelige bobler, som vil sprænge.

Hvad er det for et monster, vores såkaldte ledere er ved at skabe?

Det verden bl.a. har brug for nu, er dygtige iværksættere, som har noget ægte at tilbyde. Jeg håber DU er en af disse.

Så hvis du ikke allerede er vågnet op, så beder jeg DIG om at vågne op NU!

Bliv ikke en af de "suckers", som ryger på disse fælder, der bliver lagt ud.

Vær opmærksom

Forvent det bedste - forbered dig på det værste

Kh. Jens L. More

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)