Forfatter: Stengaard I den tråd der er skrevet, hvad så med: - Betterpeople
Nu kan jeg jo stadigvæk bedst lide mit eget forslag ;-), men hvis jeg skulle stemme på et andet forslag, så synes jeg at Stengaards forslag ''Betterpeople'' er det bedste forslag der er kommet indtil nu. Det har det rigtige budskab og ligger godt i munden
Tusind tak for de mange forslag, de er alle super gode. Det rigtige er ikke helt ramt pletten endnu - desværre. Det er med firmanavne, som med sko - hvis de ikke føles helt rigtige bliver man aldrig helt tilfreds :-)
Jeg vil gerne tak alle for jeres uendelige viden og opfindsomhed. Jeg skal nok melde tilbage hvad jeg kommer frem til... skulle der være nogen, som fortsat har bidrag vil det stadig være en kæmpehjælp og inspiration...
Jeg taler lige med Martin om at trække en vinder blandt indkomne forslag
Altså jeg synes stadig, at TopVisioner et super navn - både udtalt på dansk og på engelsk. Det handler jo både om at have ambitioner og om at kunne se/gennemskue.
Nå, men når den nu ikke fængede, så vil jeg da lige kaste et andet forslag i ringen. Jeg synes ikke, at der er nogen der har ramt vores skandinaviske rødder - og jeg tænker at norden er din primære målgruppe, derfor foreslår jeg: