Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords-hvad gør' jeg forkert?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,
Jeg har tidligere fået rigtige gode svar vedr. opsætning af annoncer på Google Adwords, nu er jeg dog i tvivl om mine indstillinger er rigtige...
Jeg har 2 annoncer kørende for min webshop www.nomodi.dk hvor jeg sælger babysengetøj og tilbehør (babysko, pusletasker). Dog får jeg ikke mere en ca. 10 klik dagligt via Google med et samlet budget på 60 kr. (automatisk budgivning med grænse på 5,00 kr.) Det er jo umiddelbart en dårlig forretning så kom' endelig med bud på hvad jeg gør' forkert.
Mange hilsner fra Diane
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:32

Jeg kan ikke se problemet. 10 klik per dag, til dit budget, lyder vel rimeligt?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:50

Hej Diane.

En præcis diagnose kræver flere oplysninger og/eller adgang til din konto, men et bud kunne være, at dit "Kvalitetsresultat" for dine vigtigste søgeord er lavt (dvs. under 7 (ud af 10)). Dette vil typisk medføre få og dyre klik.

Måske skyldes din situation en eller flere af følgende ting?

1) Du har smidt forskelligartede søgeord (fx. babysengetøj og babysko) i samme annoncegruppe. Dette er et No go. Opdel altid søgeord i små nært beslægtede grupperinger, så du kan målrette annoncetekst, landingpage, mm.. Det giver et højere kvalitetsresultat, som igen giver flere og billigere klik.

2) Dine annoncer vises både til folk, der søger via Google og via "Displaynetværket". I første omgang kan du med fordel glemme alt andet end Google Søgning. (Du justerer dette under kampagneindstillinger - se nedenfor)

3) Du lader Google styre din budgivning. Sæt dine søgeordsbud manuelt i stedet for. Du føler dig sikkert på gyngende grund i første omgang, men på sigt giver det dig klart den bedste føling med din Adwords annoncering.

(Med konverteringssporing opsat og en god portion tålmodighed til opbygning af nok statistik, så er du snart på sikker grund).

Mvh Troels.

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 22:41
Hej Troels,
Tak for svar :-)
Vil du sende mig et uforpligtende tilbud på gennemgang og optimering af mine annoncer?
Min mailadr. er: nomodi@live.dk
På forhånd tak
Hilsner fra Diane
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)