Hej Martin.
Jeg ved ikke om det er dårligt hjemmearbejde, fordi det kan du vel sige om godt og vel alting du selv har mulighed for at undersøge?
Jeg vil have det samme materiale som bilimportguiden, men udover det vil jeg tilbyde en langt mere professionel hjemmeside, hvor hver eneste punkt er kommet med, hvert eneste spørgsmål er diskuteret og konkluderet. Jeg vil lave en oversigt over hidtil importerede biler, og hvor meget de har sparet, og i hvilken form af besparelse de har opnået - stand, km, årgang, udstyr osv. Der er rigtig mange ting man kan gøre for den interesserede, og jeg er sikker på at det er noget folk vil gøre brug af.
Den måde jeg vil tjene penge på, er ikke noget jeg vil fokusere på i starten, men jeg kunne forstille mig det bliver noget i retning af, at jeg vil få et samarbejde med nogle virksomheder der allerede importerer biler, og derved orden alt for kunden. Men i starten vil jeg nok ligge ud med affilate markedsføring, og samarbejde med bilforums. Jeg har allerede nogle aftaler i hus!
Dbh
Mads