Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny idé - Bilimport oversigt

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg overvejer lidt at starte et nyt projekt omkring bilimport. 

• En hjemmeside der fjerner alt usikkerheden omkring handel af importbiler. 
  • Hvor er det man sparer penge?
  • Hvad er det, man får ud af det? Km? Stand? Udstyr?
  • Hvor meget koster denne bil at registrere i Danmark? 
  • Hvorhenne finder jeg biler, jeg kan importere? Hjemmesider
  • Hvem kan importere for mig? og hvordan vil det foregå?

Dette er bare nogle af de elementer jeg tænker på. Jeg vil prøve at samle det hele et sted, og forhåbentlig fjerne uvisheden omkring import af biler. FORDI DET KAN BETALES!!

Kom med noget konstruktiv kritik! 

De bedste hilsner

Mads

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:50

Det lyder som en super ide.

Men hvordan skal du tjene penge på det?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Jeg har et par ideer til indtjening, men jeg vil helst ikke skrive det offentlig endnu. 

Men super glad for du kan li ideen!

Dbh

Mads 

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 21:12

Altså der findes jo en del sider rundt omkring på nettet omkring det. men hvis du kan lave den bedste og differentiere dig fra de andre, så er jeg ikke i tvivl om at det vil fungere..

når nu du ikke vil ud med hvordan du vil tjene penge på det, kan jeg godt komme med lidt forslag..

Betale x antal kr. for adgang til siden i y antal dage.  Eller betale x antal kr. for at få adgang til diverse artikler og guides.

Ellers er der også adsense og affiliate marketing..

Mvh Tobias.

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:21

Rigtig god ide Mads. Jeg kender selv op til flere, som har overvejet, at importere biler, men har endt op med at lade være, da de ikke kunne finde hovede og hale i det.

Thumps up!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke sider du tænker på som kører det samme koncept som jeg har beskrevet?
Med hensyn til indtjening er det noget i samme retning; men tak :)

Dbh
Mads
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Ja, og sådan vil det blive ved med at være indtil man får gjordt noget ved det!
Tak for det :)

Dbh
Mads
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 22:14
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:30

Mads:

Godaften Amino! 

Jeg overvejer lidt at starte et nyt projekt omkring bilimport. 

Dette er bare nogle af de elementer jeg tænker på. Jeg vil prøve at samle det hele et sted, og forhåbentlig fjerne uvisheden omkring import af biler. FORDI DET KAN BETALES!!
Kom med noget konstruktiv kritik! 

Hej Mads

Helt enig i at det kan betale sig i mange tilfælde, da jeg selv i flere år netop arbejdede med bilimport og således har set masser af besparelser. Men nu har jeg godt nok været væk fra markedet i et par år, så hvad der er af sites er jeg ikke klar over. Dengang var der dog flere hjælpesites/guidesites, så jeg har lidt svært ved at se din indtægts mulighed.

At folk har overvejet import, men gået bort fra det igen betyder i mine øjne DÅRLIGT hjemmearbejde, der har været stort udbud af folk der netop tog sig billigt betalt for at hjælpe.

Min bedste afhentning var en Audi A4 1.8T Quattro cabrio mit alles ;) til en god ven. Han sparede på den gode side af 50.000.

Hvad vil du gøre anderledes end bilimportguiden.dk ?

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Hej Martin.

Jeg ved ikke om det er dårligt hjemmearbejde, fordi det kan du vel sige om godt og vel alting du selv har mulighed for at undersøge? 

Jeg vil have det samme materiale som bilimportguiden, men udover det vil jeg tilbyde en langt mere professionel hjemmeside, hvor hver eneste punkt er kommet med, hvert eneste spørgsmål er diskuteret og konkluderet. Jeg vil lave en oversigt over hidtil importerede biler, og hvor meget de har sparet, og i hvilken form af besparelse de har opnået - stand, km, årgang, udstyr osv. Der er rigtig mange ting man kan gøre for den interesserede, og jeg er sikker på at det er noget folk vil gøre brug af. 

Den måde jeg vil tjene penge på, er ikke noget jeg vil fokusere på i starten, men jeg kunne forstille mig det bliver noget i retning af, at jeg vil få et samarbejde med nogle virksomheder der allerede importerer biler, og derved orden alt for kunden. Men i starten vil jeg nok ligge ud med affilate markedsføring, og samarbejde med bilforums. Jeg har allerede nogle aftaler i hus!

Dbh

Mads

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)