Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV-Show

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan man foreslå et TV-show til et produktionsselskab uden at blive taget ved næsen. Nogen der kender til medieret eller nogen regler der kan bruges i forbindelse med et forslag omkring TV-show.

Jeg har en fyldig synops, som jeg gerne vil diskutere med et selskab, men jeg vil ikke risikere, at de bare kopierer ideen. 

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:53
Dato: 13-03-2007 13:16:08
Forfatter:Robert Arpedal
Hvordan kan man foreslå et TV-show til et produktionsselskab uden at blive taget ved næsen. Nogen der kender til medieret eller nogen regler der kan bruges i forbindelse med et forslag omkring TV-show.

Jeg har en fyldig synops, som jeg gerne vil diskutere med et selskab, men jeg vil ikke risikere, at de bare kopierer ideen.

Beklager det kan du ikke og ja de vil til enhver tid snuppe din ide - har selv oplevet og kender andre. Og det er både de små og de statslige. Du kan være heldig, men de skal nok finde en måde at omgå en evt kontrakt for at få en ny ide i hus - som de kan leve videre på, nu hvor de ikke selv kan finde på ideeer

hæ hvor det lød bittert

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:59
Der må der være nogle, der har en succeshistorie i forbindelse med et tv-show. Så vidt jeg er underrettet, så var både opfinderen af Robinson og CSI almindelige mænd, der har lavet en formue på at lave et show. Sådanne historier må da også kunne opstå i Danmark.

Alternativet er vel at kontakte en international koncern, hvis de har andre måder at agere på.

Sidst ville det for mig være en rigtig god idé at få noget sparring fra et mindre produktionsselskab, der har til hensigt at producere eller sælge koncepter til stationer, således vi måske sammen kunne sikre en god aftale.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:53
Der bør laves en hemmeligholdelsesaftale med den du skal handle med, der indeholder bodsbestemmelser, hvis de bruger ideen.  mvh JonS
Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)