Hej Aminoer. Det er lidt atypisk, men har som beset også sat posten under "Café og hygge" - så håber i overlever! Jeg har oprettet et forum, poetisk forum, og søger nogle kreative hoveder der har lyst til at dele deres kreativitet med andre! Sitet hedder, ret indfaldende: www.poetiskforum.dk Ligeledes søges der konstruktiv kritik til siden og dens indhold, samt folk der vil hjælpe med at bygge et sådan 'poetisk' netværk op! Mvh Jesper (undskyld hvis jeg har spildt jeres tid...) |
Hej Jesper
Fedt intiativ! Jeg er dog ikke selv den store digter, men fik da 10 for et digt jeg skrev i dansk for nylig..
Jeg har lidt feedback til selve hjemmesiden:
- Du bruger et meget brugt template. Det er lidt ærgeligt - hvis du skal bruge en template kan du i det mindste købe en, så man ikke ser den helt så ofte.
- På jeres afstemning er det dårligeste øverst. Jeg ved ikke om det bare er mig, men plejere det ikke at være nederst? Ved godt det er lidt irrelevant..
- I bunden står der "Idag". Det er to ord. I dag.
- Forsidens title er "seneste diskussioner -poetisk forum". Lav den lidt mere interessant og god SEO mæssigt.
Det var lige lidt her fra.
Mvh
David