Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ tænkning, lagt i poesi og diskussion...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Det er lidt atypisk, men har som beset også sat posten under "Café og hygge" - så håber i overlever!

Jeg har oprettet et forum, poetisk forum, og søger nogle kreative hoveder der har lyst til at dele deres kreativitet med andre!
Forummet er ikke til for at skabe penge - pt. ligger der dog AdSense reklamer på, men disse er blot for at få en evt. dækning af driftsomkostningerne. 

Sitet hedder, ret indfaldende: www.poetiskforum.dk

Ligeledes søges der konstruktiv kritik til siden og dens indhold, samt folk der vil hjælpe med at bygge et sådan 'poetisk' netværk op!

Mvh Jesper

(undskyld hvis jeg har spildt jeres tid...)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:19

Hej Jesper

Fedt intiativ! Jeg er dog ikke selv den store digter, men fik da 10 for et digt jeg skrev i dansk for nylig.. Skype-Giggle

Jeg har lidt feedback til selve hjemmesiden:

• Du bruger et meget brugt template. Det er lidt ærgeligt - hvis du skal bruge en template kan du i det mindste købe en, så man ikke ser den helt så ofte.
  • På jeres afstemning er det dårligeste øverst. Jeg ved ikke om det bare er mig, men plejere det ikke at være nederst? Ved godt det er lidt irrelevant..
  • I bunden står der "Idag". Det er to ord. I dag.
  • Forsidens title er "seneste diskussioner -poetisk forum". Lav den lidt mere interessant og god SEO mæssigt.
Det var lige lidt her fra.
Mvh
David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 18:27

Tak for respons..

Jeg er ikke den store programmør, så har bare brugt mine gamle egenskaber i Joomla.

Det bedste ville vel i så fald være, hvis der kom en kreativ programmør med smag for dette ;) 
- jeg har ikke intentioner om at bruge flere penge på det end nu. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)