|
Kristian. Sådan som du udlægger det til at starte med, så er der tale om simpelt tyveri, hvilket de fleste forsikringsselskaber ikke dækker. Du spørger så til, hvordan det skal skrives, så du alligevel får forsikringspenge. Såvidt jeg kan se, kan du kun få udbetalt erstatning ved at skrive at døren er opbrudt eller sideruden er knust. Og så hedder det assurancesvig, da det jo ikke er tilfældet. Der findes ingen termer eller formuleringer, som kan give dig erstatning for simpelt tyveri med mindre dit forsikringsselskab dækker tyveri fra uaflåst personbil. |
Dato: 13-03-2007 12:35:57
Forfatter: Running Rhino
Fair nok, og ''tak'' for dit input!
Jeg er ikke uenig i at man ikke må snyde, men synes måske du overdramatiserer det hele lidt.
Lad os dreje den derher til at du ikke behøver at bruge mere af din tid på at svine mig til, men kan få solgt nogle x og y´er istedet.
Ha en god dag
Nu kan man heldigvis ikke selv bestemme hvem der deltager i de tråde man opretter på amino, og på sådan et kontroversielt indlæg som du skrev her, må du forvente at få noget modgang, det er ikke normalt forbrydelser folk hjælper hinanden med herinde, men iværksætteri og andre fornuftige ting. (Du er jo udemærket klar over at du forsøger at snyde dit forsikringsselskab)
Bliv gratis medlem
.