Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Apple den nye Jesus?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mikmira:

Tænk bare på de for og imod iPhone-debatter der findes på nettet. Folk hidser sig op i begge lejre. Og nogle er villige til at bruge en uge af deres hårdt opsparede ferie til at ligge i kø...og derved være blandt de første ejere af en gadget!

Jeg tør jo næsten ikke sige GET A LIFE...af frygt for at en sådan debat skulle opstå i denne tråd;)

Hej Lars,

Først og fremmest UNDSKYLD at jeg nu puster lidt til debatten som du frygtede :o) MEN:

Det kan godt være at du mener at de skal få sig et liv, dem der ligger i dagevis for at være de første.

Men tænk på den oplevelse de har ud af at være der i de dage. De er sammen med andre entusiaster, er blandt de første der får noget som betyder meget for dem og kan i lang tid efter snakke om de dage hvor de lå i møgvejr og ventede.

Der er da noget mere liv i at få den på opleveren, end at bruge 4 minutter på apple.dk onsdag aften.

Som Boysen også siger, så er det jo det samme med frimærker for frimærkesamleren, billetter til yndlingsbandets koncert etc.

Jeg har selv en Iphone, men har aldrig ligget i kø for at få et produkt som en af de første. Faktisk er jeg, selvom det ikke er velanset, fløjtende ligeglad med om andre har HTC eller Iphone, bare den passer til det de skal.

Nåmen undskyld igen!

- og lige så god dag

Tommy

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:48

Ingen undskyldning behøves;) Du var jo ligefrem velovervejet....måske nærmere velafbalanceret;)

Stjerner til dig;)

Og jeg er helt enig...hver sin lyst for sine penge! Jeg misunder dem ikke hverken oplevelsen eller møgvejret når jeg sidder med min dejlige familie og en flaske rødvin;)

Go aften til jer alle!!!

BH

Lars

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:23

Allan I:

Forskere har nu bevist, at når man præsenterer et Apple produkt for en Apple fan - så stimuleres de samme centre i hjernen, som når man viser en kristen et billede af Jesus.

I kan læse artiklen her.

Min egen konklusion på artiklen er:

Apple er for de religiøse - Android er for de kritisk tænkende ... Wink

Så mangler vi bare nogen sjove forslag vedr. Windows Phone - Kom glad --> :-)

Arhhh cool. Efter jeg har kigget på den nye iMac, er jeg heller ikke i tvivl om, at MAC er vejen frem for mig :D Glæder mig til den 1. hehe.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)