Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med tilretning af ny Wordpress side...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at forhøre mig i dette forum om muligheder og priser mht. at tilrette/forbedre en WordPress hjemmeside som jeg har i støbeskeen.

Jeg har igennem et års tid haft en portal kørende, som et lille hobbyprojekt, for at se om min ide kunne bære. Det er gået nogenlunde med ca. 60-80 besøgende om dagen, og en beskeden indtægt i form af Google Adsence reklamer på min side. (ca.200 kr. pr.måned)

(...og det er UDEN synderlig kendskab til SEO!)

På sigt håber jeg på også at kunne tjene lidt på at mine besøgende også vil betale for at oprette annoncer som portalen tilbyder.

Foreløbig ER der folk som har oprettet indlæg på siden, men alt er indtil videre gratis, men jeg vil gerne fremadrettet gøre det muligt at folk skal betale HVIS de vil have en fremhævet annonce på siden f.eks. Ligesom jeg også gerne vil forsøge mig med andre affilate programmer.

Min side kører i et cms som hedder PHP-fusion, og jeg har selv opsat hele hjemmesiden, og er rimelig godt tilfreds med resultatet. MEN så alligevel ikke, da det jo ikke er HELT så proffesionelt, som det kunne være! Samtidig har dette cms vist også sine begrænsninger.

Jeg har allerede købt et template i WordPress som umiddelbart kan håndtere det jeg skal bruge,men det kræver naturligvis en del tilretninger, som jeg ikke selv har tid til/kompetance til! Jeg kender dog efterhånden en del til WP, og kan sagtens vedligeholde siden efter den er tilrettet.

Derfor denne forespørgsel...: er der nogen der kan anbefale hvem jeg kunne få til at hjælpe med dette, og hvad skal jeg regne med ca.! at dette projekt kunne koste mig.. ;-)

... eller er det naivt at tro på at jeg kan komme meget længere med projektet på baggrund at mit foreløbige besøgstal..?

Hilsen en forhåbningsfuld Amino

/mark

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)