Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

News samlet et sted - vil du bruge det??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tænkt på en idé, hvor man har nyheder fra forskellige lande samlet et sted.. Det findes allerede, men dem jeg har set er ikke specielt overskuelige og derfor er der ingen grund til at finde sine nyheder kun et sted!

Jeg tænkte derfor på, at have en hjemmeside hvor nyheder fra Danmark, England, Tyskland, USA osv er samlet - en overskuelig hjemmeside. 

Forskellen vil være, at man laver en bruger hvor man vælger hvilke nyheder man gerne vil have. Hvis man fx. godt kan lide FCK så kan man få alle de nyheder omkring FCK som man vil have fortløbende på sin egen personlige side, men det er stadig muligt at se alle de andre nyheder som man ikke selv specifikt har bedt om!

Derudover vil det være muligt, at få nyheder som ikke er sket i nu.. Det kan være, at man gerne vil have nyheden om når Lars Løkke Rasmussen udskriver valg og nyheden vil med det samme "poppe" op på ens side. Der vil desuden blive lavet apps til iPhone, iPad og Android.

Alle nyheder vil selvfølgelig få afsender på, så der ikke er tale om brud på copyright.

Ville du bruge dette til noget, så du ikke behøvede at surfe flere forskellige nyhedssider men blot et?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:48
Ja, det kunne jeg godt finde på at bruge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:24

Hej KennM, jeg har tænkt på det samme her den seneste tid.

Hvis du søger en partner er jeg klar.

Kan programmere i php, mysql, html, css, jQuery :P

Kontakt mig gerne på jacobbabz@live.dk 

MvH Jacob

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:20

Kun 1 som kan fortælle om han vil bruge det eller ej? Der må da være flere :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:24

KennM:

Kun 1 som kan fortælle om han vil bruge det eller ej? Der må da være flere :)

De andre er allerede ved at udvikle sådan en hjemmeside, sååååå, nok derfor de ikke har tid til at svarer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:24

Hvis du samler ting som alle de andre sider ikke også har, så ja. Men ellers kan det være lige meget, så klarer jeg mig med RSS feeeds.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:27

Tror muligvis godt jeg ville bruge en sådan side, hvis den virkelig blev opdateret mange gange om dagen...

Held og lykke med det...

Dbh. Rasmus

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 14:30

Hej

Jeg mener allerede at man kan en del af det du sige med Google, her kan man costumize sit opstartsbillede, så det viser de nyheder man er intresseret i, så det minder da lidt om det.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:39

Der er utrolig mange sider som helt eller delvist tilbyder det samme som du har i tankerne, dermed ikke sagt at dit projekt ikke kan blive til en succes. Men du er nød til at være klar over dit produkt ikke er unikt, innovativt eller nyskabende. Men at du istedet vil gøre et allerede eksisterende produkt bedre, og krydre det med nogle få nye ting, eksempelvis de applikationer til smartphones du nævner.

Jeg tror den største udfordring for dig ligger i den vanvittig store mængde nyheder du skal have på din side. Du skal stortset have alle nyheder fra de forskellige lande i verden, og ikke nok med det, du skal være den hurtigste til at få dem. Det kræver enorme ressourcer. Det skal jo helst ikke være muligt for brugere at læse en nyhed tilfældigt på et andet nyhedssite inden i har fået den uploadet.

Der udover har du nok brug for nogle investorer til at hjælpe med projektet, jeg har selvfølgelig ingen anelse om hvilke likvide midler du ligger inde med, men ved blot at skulle udarbejde apps er en dyr fornøjelse.

Når det så er sagt så tror jeg at dit projekt vil kunne få stor succes, og rigtig mange brugere hvis konceptet rammer "spot on", i er hurtige, overskuelig og med nogle velfungerende features som at man kan vælge hvilke nyheder man vil have først på sin side. Men du skal nok være klar over at det ikke er noget nemt projekt at få søsat.

Men klø du bare på, ideen er ikke så dum.

Mvh.

Morten S.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)