Jeg sidder lige her en søndag eftermiddag (bor i Thailand) og undrer mig over hvordan folk kan blive ved med at finde nye videoer som de kan poste på nettet.
JEg tænkte derfor at jeg ville gøre et forsøg ved at spørge jer her inde, hvad i sidder og griner af lige pt når i youtuber eller hvordan i nu finder de sjove videoer på nettet.
Jeg selv har ikke rigtig noget indslag at komme med her, men håber der er en del af jer der ude der har.
Jeg morer mig over denne reklamevideo fra det ukrainske forsvar. På 1 min og 30 får svar på hvorfor tjenesten som soldat er tiltalende.
Hvordan man finder det? Venner og bekendte på Facebook og Twitter samt ved at følge RayWilliamJohnson. Han laver et show på YouTube som hedder =3 hvor han kommenterer på underlige / skæve / sjove videoer fra YouTube.
Klogere bliver man næppe - men underholdt bliver man. God søndag.
...undrer mig over hvordan folk kan blive ved med at finde nye videoer som de kan poste på nettet.
Det er da let nok!
Den bruger der har næste flest subscribers på Youtube, Raywillamjohnson, laver videoer hver 2-3 dag. I hans videoer "anmelder" han ugens sjoveste virale videoer.
Derfor er det meget let at finde dem - han finder dem for dig. ;)
Her er hans nyeste så du/I kan se en episode.. :)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Denne video her er en af mine ynglings. Ikke fordi at den vildt morsom, den har bare et vildt godt budskab/symbol, jeg måtte se den 2 gange for at fatte hvad han egentlig symboliserede.
Ha' en god dag!
/Christian
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.