Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for online salg af potter og pander?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter ud lige som så mange andre før mig har gjort. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres ideer, hvad i arbejder med (ikke for at kopiere, men som inspiration) og hvad i har gjort for at komme dertil hvor i er nu med hensyn til eget firma.

Kunne godt tænke mig at starte ud selvstændig, men med hvad? Jeg har haft en masse ideer oppe og vende, nogle bedre end andre. På et tidspunkt var jeg inde på området markedsføring af mindre virksomheder hvilken jeg har sluppet igen da den eneste erfaring jeg har derfra er hvad jeg har lært på handelsskolen. Har også været inde på egen webshop men da kapitalen ikke er synderlig høj er dette også et problem. (midlertiddigt da jeg lægger penge til side så jeg har en startkapital)

Har altid været utrolig serviceminded og tænker om det skulle være noget inde for det område? Der mangler jeg ideer.. :)

Mine kompetencer:

Jeg har arbejdet som kok en del år så måske der kunne være lidt inde over der. Men kan det betale sig at være freelancer inde for det felt og kommer man overhoved til at tjene noget når alt er trukket fra. Det gælder jo om at være konkurrencedygtig. 

Udlært isenkræmmer: Der kan det måske godt knibe lidt i det selvstændige tænker jeg. Er det overhoved muligt at konkurrere med Elgiganten på det el-thermiske og hvad med gryder, potter og pander?? (potter sælges der ikke så mange af mere) Vil der være salg i dem når det er over nettet. Forbrugeren vil nok gerne se produktet live og få det med hjem med det samme. 

Håber disse informationer kan hjælpe lidt og håber på lidt respons fra jeres side.

Med venlig hilsen

Kasper Nørbæk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)