Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke død?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg havde på fornemmelsen af det bare var et spørgsmål om tid før man kunne købe "I Survived Judgement Day 2011" T-shirts. Det tog da heller ikke lang tid at google sig frem til sådan nogle :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Nerløe:

Det er faktisk foruroligende, at nogen kan have levet i 89 år, uden at have lært at livet og naturens gang ikke kan forudsiges.

Det er vel endnu mere foruroligende, at man kan tage udgangspunkt i en bog, som er ja hvor gammel er biblen? Jesus blev førdt for 2011 år siden +/- 7 år. Men jordens skabelse skete for xxx år siden.
Og dernæst påstå at denne bog fyldt med eventyr aldrig tager fejl... Se det gør hele profeti konceptet meget mere interessant ;D

PS beklager hvis jeg træder nogle religiøse over tæerne, men det er skrevet med et smil på læben Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 03:12

@Fashionseller: Jeg respekterer dine observationer, men jeg forstår ikke din anonymitet?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:14

@Fashionseller: Jeg respekterer dine observationer, men jeg forstår ikke din anonymitet?

Er her ik for at lave personlig branding... Quit simpel Smile Og er da heller ik helt anonym...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 04:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jubiiiiiii, vi overlevede. Det har nok noget at gøre med at det var storebededag i fredags, og der blev udsendt lidt ekstra bønner end normalt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)