Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg endelig min webshop! hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside Cool

teksten er ekstrem tætskrevet på betingelse siden der er ingen under overskrifter h1 og h2 og flere gange over 4 linjer uden linje skrift f.eks. denne her side http://e-gear.dk/handelsbetingelser.html

telefon nummer ville jeg også sætte på siden giver ekstra troværdighed , at man kan let kontakte folk.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:29

Uden at være ekspert i markedet, så vil jeg umiddelbart tro, at konkurrencen er hård. Som potentiel kunde vil jeg derfor tænke, hvorfor jeg skal vælge lige netop din butik. En af de måder du differentierer dig på er ved at støtte esports. Men er det nok til, at kunden vil vælge din butik?

Hvis dit segment primært er gamere, er det vigtigt for dem, at de benytter udstyr, der fungerer til det, men hvordan gør du kunderne opmærksomme på, at man som gamer skal vælge lige netop dit udstyr, og ikke købe en mus eller et tastatur eller andet via andre webshops som muligvis er billigere?

Jeg tænkte om du måske skulle skrive en guide til, hvorfor det er vigtigt at man har det rigtige udstyr, og hvordan dine produkter kan forbedre spiloplevelsen for en gamer. Muligvis vil guiden også kunne hjælpe forbrugeren til at vælge det rigtige produkt for netop vedkommende.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:25

Tak for alle jeres fine kommentarer. Jeg har noteret det hele ned, og går så smådt i gang med at ændre tingene :)

Guides og artikler er på vej :)

igen, tak for god kritik. Det sætter jeg pris på :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:34

Ogå rigtig positive kommentarer herfra, fed stilet hjemmeside som er meget overskuelig. Tror du har et rigtig godt udgangspunkt for succes.

Så klø du blot på ;)

Mvh.

Morten S.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)