Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg endelig min webshop! hvad synes du?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som overskriften siger: Så fik jeg endelig min webshop :)   e-gear.dk

Jeg er meget spændt på udviklingen af den, og glæder mig til at komme ordentligt igang.

Hvad synes du om den? er der noget du synes jeg kan gøre bedre? :)

På forhånd tak.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du har et rigtig godt udgangspunkt. Så skal den 'bare' markedsføres til det rigtige publikum. Over tid kunne du forsøge at øge mængden af vare i shoppen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:26

Synes den ser ret fed ud. 

Synes du måske skulle lave en mere klar farve på teksten ude i højre side, man ligger ikke rigtig mærke til at den er der. Også der hvor der står ''gaming gear'', ''hardware'' osv, synes jeg teksten skal være en del større.

Håber du kan bruge det, ellers fedt design, let og overksueligt, og indkøbsknappen er let at finde.

Lasse:)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:31

Tak for de fine tilbagemeldinger, de gør mig glade :)

Lasse Kalkar:
Synes du måske skulle lave en mere klar farve på teksten ude i højre side, man ligger ikke rigtig mærke til at den er der.

Det har jeg taget til mig, og kan se hvad du mener. Det er noteret på todo listen :)

Lasse Kalkar:
Også der hvor der står ''gaming gear'', ''hardware'' osv, synes jeg teksten skal være en del større.

Kategori oversigten kan jeg godt se hvad du mener, er dog bange for at hvis jeg gør teksten større, vil den tage for meget fokus. Men jeg ligger hovedet i blød for at se hvad jeg kan gøre ved den. Måske mere som en menu oversigt.
Jeg arbejder på sagen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:31

Hejsa

Tillykke med din webshop. Den ser fin ud. Jeg har lige navigeret lidt rundt, sammenlignet priser osv.

1. Din webshop er meget let at navigere rundt i, det skal du have. Jeg har i hvert fald intet problem med at finde nogle bestemte ting jeg ville se på :)

2. Jeg kan ikke helt se hvad en blog laver på en webshop..... men ok. :)

3. Super duper at du støtter op om dansk e-sport, og jeg kan godt lide at du reklamere lidt med det. Det skaber også lidt omtale "Hey drenge, har i set www.e-gear.dk? De giver sponsorater til e-sports hold!"

4. Du er alt for dyr. Kort og godt. Jeg ved ikke hvem din leverandør er, men jeg har kigget på 2 sider jeg foretrækker at handle fra, når jeg køber mus, tastatur, skærm osv. og på de "små ting" som keyboard, mus og headset er du dyrer på alle varer. Det variere i mellem 20 og 300 kroner, men somregl ligger du 50-60 kroner over dine konkurrenter.. En ting der ville få mig til at sortere dig fra.

Held og lykke med det :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:34

Claus von Arenstorff:
men somregl ligger du 50-60 kroner over dine konkurrenter

Det har jeg taget til mig. Det er i hvertfald noget der skal kigges på.
Tak for det :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:45

Ragnar-Gwyn:

Som overskriften siger: Så fik jeg endelig min webshop :)   e-gear.dk

Jeg er meget spændt på udviklingen af den, og glæder mig til at komme ordentligt igang.

Hvad synes du om den? er der noget du synes jeg kan gøre bedre? :)

På forhånd tak.

Fed side men 2 ting:

1 - Noget tekst på engelsk. Med mindre det er en international side, så nej tak.

2 - Altså når fragten på en musemåtte koser 60 kr. så skulle du heller sige hvis nu det det inkl. moms blev 147kr, så heller skriv 145kr - fri fragt. - Så tror jeg hellere jeg ville have købt den.

Håber du kunne bruge det til noget.

Held og lykke i fremtiden.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:48

Ganske pæn og behagelig webshop at se på, synes jeg!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:49

Fin side du har fået lavet - tillykke her fra.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:53

Efter min mening kunne du godt tillade dig at rydde lidt op i bunden af siden.

Se her: http://screencast.com/t/BGhGJorD8u - jeg har overstreget det som jeg synes er unødvendigt. Siden med søgeord, tror jeg ikke du vinder meget tillid på fra Googles side.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)