Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

NyIde:

Hej Kasper.

Jeg har fattet det. Har du ikke set de 150 andre svar jeg har fået?

Siden er slettet, og problemet er løst.

Man sætter noget i værk, det giver bagslag.

Rolig nu. Du fortjener den respons, du har fået. Ikke nok med, at du forsøgte at sælge T-shirts til overpriser, så har du slået plat på et varemærke, du ikke har nogen rettighed til.

"Man sætter noget i værk, det giver bagslag." Det er netop dét, du ikke har gjort. Du har ikke "sat noget i værk". Du valgte den lette løsning og tænkte, at du kunne tjene penge på noget som en anden har iværksat. Skab dit eget!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

gte den lette løsning og tænkte, at du kunne tjene penge på noget som en anden har iværksat. Skab dit eget!

Martin har ikke sat T-shirts med Amino logo på iværk. Jeg er i gang med at snakke med Martin om offcielle t-shirts.

Ved godt det var lidt "dumt" men det er rettet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:15
Hehe det var en måde et gøre det på.
Man kunne også sige at jeg står for alt og dem som ønsker en sådan service gav en garanti på min. Salg på 12500 kr ellers ville de betale resten og og så ellers blot betale det som eks SAS betaler for deres tøj :)
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:17

Ville være syndt at sige hvor mange der kunne blive solgt, aldrig til at sige.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:33

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

I tilfælde af at du ikke selv kan se muligheden, så har jeg lige "udtænkt" en lille plan. Faktisk er det ikke noget jeg selv har udtænkt, men har fået idéen fra http://www.thorborg.tv

Thorborg her i en af sine videoer fortalt om en lille tøs der gik ned til den lokale frisør, og så spurgte den lille søde pige om hun måtte låne ( leje sig ind ) et lille hjørne i frisørsalonen, og i det hjørne ville hun så sidde og ordne folks negle. Frisøren kan så tilbyde sine kunder klipning, og neglebehandling under samme tag.

Det du kunne gøre, var at kontakte store / eller halv store websites og så åbne en lille webshop på deres hjemmeside, og sælge t-shirts og måske andre ting med tryksager på.

Hvis vi bruger Amino som eksempel: så kunne du tilbyde 12.000 kroner om året i garanti, dvs at du betaler Amino 12.000 kroner om året bare for at få lov til at bruge deres varemærke - derudover får Amino også 25% af alt salget - og det bedste af det hele er at Amino ikke løber nogen risiko, eller har noget besvær med at pakke og forsende varerne ud til kunderne.

Martin har jo faktisk tidligere sagt at han er interesseret i en aftale, hvor der er nogle der laver Amino merchandise, men det kræver at man kan levere mere end blot t-shirts. Så der er der en forretningsidé til dem som er friske, og hvis man kan komme op med et godt koncept, så har man allerede den første gode kunde.

Se hans indlæg her.

Det kunne sågar tænkes at Martin ville have så stor interesse i projektet at han ville spæde til med sin uvurderlige store viden, så man kunne komme rigtig godt fra start.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:34

Thomas Reberholt:
Hehe det var en måde et gøre det på.
Man kunne også sige at jeg står for alt og dem som ønsker en sådan service gav en garanti på min. Salg på 12500 kr ellers ville de betale resten og og så ellers blot betale det som eks SAS betaler for deres tøj :)

Ja, man kan sige mange ting, og man kan vende op og ned på alt - men jeg vil nu mene at det er en dårlig taktik at sige det på den måde, tror bare at du skal være glad hvis du fik sådan en aftale i stand.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 14:42

TobiasB:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

I tilfælde af at du ikke selv kan se muligheden, så har jeg lige "udtænkt" en lille plan. Faktisk er det ikke noget jeg selv har udtænkt, men har fået idéen fra http://www.thorborg.tv

Thorborg her i en af sine videoer fortalt om en lille tøs der gik ned til den lokale frisør, og så spurgte den lille søde pige om hun måtte låne ( leje sig ind ) et lille hjørne i frisørsalonen, og i det hjørne ville hun så sidde og ordne folks negle. Frisøren kan så tilbyde sine kunder klipning, og neglebehandling under samme tag.

Det du kunne gøre, var at kontakte store / eller halv store websites og så åbne en lille webshop på deres hjemmeside, og sælge t-shirts og måske andre ting med tryksager på.

Hvis vi bruger Amino som eksempel: så kunne du tilbyde 12.000 kroner om året i garanti, dvs at du betaler Amino 12.000 kroner om året bare for at få lov til at bruge deres varemærke - derudover får Amino også 25% af alt salget - og det bedste af det hele er at Amino ikke løber nogen risiko, eller har noget besvær med at pakke og forsende varerne ud til kunderne.

Martin har jo faktisk tidligere sagt at han er interesseret i en aftale, hvor der er nogle der laver Amino merchandise, men det kræver at man kan levere mere end blot t-shirts. Så der er der en forretningsidé til dem som er friske, og hvis man kan komme op med et godt koncept, så har man allerede den første gode kunde.

Se hans indlæg her.

Det kunne sågar tænkes at Martin ville have så stor interesse i projektet at han ville spæde til med sin uvurderlige store viden, så man kunne komme rigtig godt fra start.

Ja, altså hvis Thorborg ikke kan miste penge på det, eller får noget besvær med det, så er det jo ikke nogen svær beslutning at tage. Det svare jo til at sige nej til gratis penge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:45

Jeg er i fuld gang med at forhandle med ham.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 14:51

NyIde:

Jeg er i fuld gang med at forhandle med ham.

Hahaha, det lyder da mega fedt. Godt gået dér - jeg glæder mig til der kommer nogle fede amino t-shirts til salg, jeg er kampklar til at købe, hvis de ellers er fede nok.

Apropos den PB du snakkede om du ville sende, så har jeg altså ikke slået det til, så hvis du har noget vigtigt at ytre så må du sende en sms eller en email.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:24

TT Tekstforfatter:
Rolig nu. Du fortjener den respons, du har fået. Ikke nok med, at du forsøgte at sælge T-shirts til overpriser, så har du slået plat på et varemærke, du ikke har nogen rettighed til.

Var det ikke dig og Martin Thorborg der forleden synes det var ok at lrænke TV3´s brand Paradise Hotel?

Og her indrømmede blogindehaveren jo at den eneste grund til at han valgte en overskrift der krænkede var for egen vindings skyld, nemlig at få læsere på hans klumme.

MEN det er da rart at se at både du og Martin nu tager det mere seriøst.

@Nylde - uanset hvad og hvilke krumspring du forsøger, så har du tabt på forhånd. Amino er noget der enten tilhører MT personligt eller selskabet Amino - det kan ikke diskutteres, gradbøjes, fortolkes eller nogetsomhelst andet.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)