Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekter til salg!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Lige nu er situationen således, at jeg er igang med at starte mit eget webbureau op, og eftersom jeg har fået en del kunder som tager meget af min tid, så har jeg valgt at sælge nogle af mine tidligere projekter som jeg har lagt på hylden. Der her er også en fantastisk mulighed for iværksættere, som ikke har nogle idéer om hvad der skal iværksættes, men som virkelig gerne vil ud og lave noget. 

Projekt 1 - affiliateside 

For nogle måneder satte jeg en affiliateside op, men har ikke rørt den siden, da jeg meget hurtigt mistede interessen. Siden har ikke været opdateret siden 2010, og kan derfor godt trænge til en makeover. Siden har ikke omsat for en eneste krone, da jeg på daværende tidspunkt ikke havde kapital til dette. 

Web: www.billige-bredbånd.dk

Projekt 2 - affiliatesystem

I 2010 ville jeg igang med noget affiliatesystem, men da min partner og jeg nåede et punkt hvor vi ikke havde til projektet valgte vi at lade det stå standby. Systemet er 100% klart til at blive brugt, samt er der lavet en informationsside til projektet. Eftersom projektet ligger på standby, har jeg brugt dot com domænet til test af forskellige ting. 

Web (informationsside): www.awarfare.dk/www.awarfare.com

Web (system): system.awarfare.com/affiliates/

Projekt 3 - socialsolutions

Socialsolution var et lille reklamebureau, hvor der hovedsaligt blev lavet markedsføringsociale medier. Projektet valgte jeg at stoppe da min samarbejdspartner ikke lige var den person, som jeg troede han var. Samt var der mangel på basale markedsførings kompetencer fra hans side af. Nok om det.. 

Web: www.socialsolutions.dk

Domæner

Billige-telefoner.dk og billigkondom.dk 

Begge domæner bliver på nuværende tidspunkt brugt som test domæner. 

Grunden til jeg sælger disse projekter skyldes primært at jeg simpelthen ikke har tid til at drive dem. Dertil synes jeg det ville være synd bare at lade dem ligge og samle støv. :) Er I interesseret så skriv en PM til mig med jeres prisforslag, og så kan jeg fortælle nærmere omkring projekterne. 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:40

Jimmy Wington Le:

Projekt 3 - socialsolutions

Socialsolution var et lille reklamebureau, hvor der hovedsaligt blev lavet markedsføring på sociale medier. Projektet valgte jeg at stoppe da min samarbejdspartner ikke lige var den person, som jeg troede han var. Samt var der mangel på basale markedsførings kompetencer fra hans side af. Nok om det.. 

Web: www.socialsolutions.dk

Kunne godt have interesse i dette, men er meget afhængig af pris, da jeg selv har et skitseret koncept og derfor mest kan bruge domænet..

Send en PB med prisoverslag, så kan jeg vurdere det Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 17:08

Har lige skrevet en PB :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 14:24

Tak for de mange henvendelser. Jeg kan forstå på folk, at de forventer at jeg allerede har prissat mine projekter, men det skal lige siges, at det er jer der skal byde ind med et prisforslag. 

Fortsæt en god dag! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)