Hej du må meget gerne kontakte mig hvis du har en brugt eller en billig macbook pro til salg. Det er lige meget hvad tommer det er. Skriv :) |
Har du en macbook pro til salg? jeg står nemlig og mangler en
|
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
He he, og jeg har en Honda Civic fra 2007 til salg |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Vi kan bytte med en MacBook? :p |
Er kun interesseret i macbook pro |
værsgo :) http://www.dba.dk/computer-og-spillekonsoller/mac/reg-sjaelland/side-2/?soeg=macbook+pro&sort=price&vis=galleri du kigger bare løs ;) |
Jeg købte for et par uger siden den nye 2011'er 2.2 15" MBP via dba.dk inkl 3 års total forsikring til 13.500,- så har du lidt at gå efter prismæssigt. Det var en opgradering fra 2010'eren og kan klart anbefale at gå efter de nye, de sparker røv ;) dba er din ven :) |
En brugt computer? Hvor længe forventer du, at den holder - med tanke på en computers ret beskedne levetid? Mit råd: Køb en helt ny - eventuelt på afbetaling! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hvad er der nu i vejen med en brugt computer?? Jeg har nu haft min MBP i 4 aar uden problemer. |
Det er jo dejligt for dig. Men hvor "gammel" var den, da du overtog den? Jeg ved kun, at mine PC'ere og mine Mac's ikke har holdt mere end 3-max. 4 år. Men jeg bruger også mine bærbare noget nær 12-18 timer i døgnet :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.