Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjemmeside sælges

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Schjerlund:
Bare et lille spørgsmål.. Hvis du ikke har gjort noget for at få siden længere op på Google og lignende hvorfor så ikke bare lade siden stå som den er, så kommer du jo alligevel til at tjene dine 300 kr. ind flere gange! :-)

Ja, umiddelbart virker det som en super dårlig handel for sælger. Har tjent næsten 500,- på en måned, og sælger for blot 300,-. Det giver ikke rigtigt mening - så gavmilde folk kan der vel næppe findes?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:05

Det er blot et gæt. Men mon ikke sælger selv har deltaget i nogle af konkurrencerne? Det ville jeg da selv gøre med sådan en side :)

Derfor er det reelt den indtjening der har været på de organisk indkomne besøgende der er interessant, og ikke den fra en selv eller vennekreds.

Har den fx været på 150 kr. så er det jo stadig meget interessant for en evt. køber.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:04

Hej alle.

Grunden til jeg sælger siden er fordi jeg kun skulle bruge siden i forbindelse med mit studie og jeg har ikke tid/lyst til at drive siden længere, da jeg har mange andre projekter i gang, samtidig med masse af projekter/læsning på mit studie.

Det skal derfor komme jer Aminoer tilgode. Jeg har pt. et bud på 500 kr., hvor jeg stadig afventer svar fra eventuel køber.

Jeg har ikke selv deltaget i nogen af konkurrencer, selvom det kunne friste :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:12

Undskyld hvis du finder følgende anstødende, men er simpelthen bare nødt til at stille spørgsmålstegn ved dine udmeldelser.

Din side ser umiddelbart ud til at være rigtig nem at opdatere, og holde ved lige, så jeg kan overhovedet ikke se hvorfor det er tiden som gør det. Den er, som du selv siger, lavet i Wordpress, og kan opdateres med nye kampagner på, hvad, fem minutter? Hvis det kan gøre det.

Og hvis du tjener så godt på den (over 700,- på under en måned må siges at være godt) - det kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle have lyst til? Alle har vel lyst til en ekstra gang lommepenge om måneden?

Håber du har lyst til at svare på mine sprøgsmål,

God aften,

Sander

Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 21:19

Det er helt i orden spørgsmål :-)

Jeg har skrevet hvorfor jeg sælger siden, så det gider jeg ikke lige skrive igen.

Men ja, det tager ikke lang tid at opdatere den, men jeg har så mange andre ting som jeg tjener gode penge på og jeg har ikke brug for denne side.
- Det var blot pga. mit studie jeg skulle bruge en affiliate side i en kort periode.

Jeg håber bare der er en der vil tage imod tilbuddet (og det er der, da der er flere der har budt 3-4-500 kr. og afventer svar fra en køber som har budt 500 kr.)
- ellers beholder jeg den naturligvis :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Kan du ikke ligge et screenshot ud hvor man kan se den har tjent 470 kr.?

Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 21:54
Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 20:58

Jeg lader buddene køre igen, da jeg ikke kan få fat i de interesserede... den her gang starter buddene ved 500 kr.

Send PM eller mail admin@gratis-zonen.dk med dit bud

Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 21:50

Der var ellers nogen stykker der havde budt 5-600 kr, men ingen er til at komme i kontakt med.

- derfor kører vi videre. Startbud er 500 kr.

Skriv en PM.

Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 20:15

Grundet useriøse henvendelser prøver jeg lige igen.

Skriv PM, hvis interesseret.

Kun seriøse henvendelser.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)