|
hvad er 2 d chat ?
vh Jan
|
hvad er 2 d chat ? vh Jan |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Bare fordi I ikke fik hjælp første gang, betyder det altså ikke, at en ny tråd gør tricket. Faktisk kan I hos Maxiweb købe et domæne + hosting 1 år for 185kr. Inklusiv alt. Det kan I sgu godt spare op. |
Der ligger masser af flasker i vejkanten rundt omkring, brug weekenden på at få dem samlet ind og så er i good to go :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Tag dig nu lige sammen, for et par uger siden var det en radio kanal du ville starte op, og ville have sponseret nogle penge til!. Nu er 200 kr. jo ikke mange basseøre, så hvis i virkelig er seriøse om jeres projekt. Så må i sku op på cyklen og ud og køre lidt aviser!, så er de penge hurtigt tjent. |
|
|
Tjen penge ved at finde bad links http://linkcentralen.dk/tjenpenge.php |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Var det ikke snart på tide, at psp122 fik en reprimande eller noget i den retning? |
For lige at samle alt i en tråd, så mangler psp122: 200,- til 2d chat En sponsor til et domæne 49,- En sponsor til host ca. 120,- En partner til en netradio (Gerne en partner med penge i sparegrisen Har jeg glemt noget? |