Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på projekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg bruger en del af min fritid på at udvikle på en idé, jeg og en ven har fået, og jeg tror at jeg har "stirret mig blind" på det efterhånden.

Jeg kunne derfor godt tænke mig noget feedback fra jer, super brugere af internettetWink

Det handler om de 4 hjemmesider:

www.LejEnTrailer.Nu 

www.LejEnMaskine.Nu

www.LejEnLastbil.Nu

www.LejEnCampingvogn.Nu

Siderne er oppe og køre, men der er ikke nogen "live kunder".

Jeg bruger primært Lej En Trailer . Nu til at teste på, og jeg har derfor sat nogle dummy-firmaer ind på kortet, ved Randers.

Man kan også komme ind på siden med en query (tænkt til Google): www.LejEnTrailer.Nu/?q=Randers 

Jeg håber på noget god kritik/feedback fra jer.

På forhånd tak !

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 20:39

Er der slet ikke nogen Aminoer her inde, der har en mening om designet og følelsen af mine sider? Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:01

Hej Perto  

Syntes godt om ideen, designet trænger dog til en lille hånd. 

Vi tager udgangspunkt i http://www.lejentrailer.nu/?q=Randers

-Farverne ved "har du et spørgsmål" passer ikke særlig godt ind evt. prøv med noget lysere og måske gennemsigtigt. 

- Ide til tilføjelse af funktion hvis jeg kunne taste min nuværende adresse og blive guidet til det punk jeg har valgt kunne være fedt.

Det var bare lidt jeg fald over :) Held og lykke.

https://PasteHero.Com <- Sidste nye skud på stammen! :) 

Www.Bormeth.Dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 21:12

Tak Morten

Morten Bormeth:
-Farverne ved "har du et spørgsmål" passer ikke særlig godt ind evt. prøv med noget lysere og måske gennemsigtigt. 

Det vil jeg lige bruge mine aften timer på at teste lidt. Jeg starter med at fjerne baggrundsfarven. 

Morten Bormeth:
- Ide til tilføjelse af funktion hvis jeg kunne taste min nuværende adresse og blive guidet til det punk jeg har valgt kunne være fedt.

Jeg tror ikke jeg kan følge din tankegang. Hvorfor vil du guides? 

Jeg tror ikke på at der er nogen der vil printe en vejledning til at komme "over på Shell". :)

Eller er det noget andet du mener?

Hvis man går ind på siden normalt (uden query): www.LejEnTrailer.Nu så finder kortet selv ud af hvor du befinder dig. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

udmærket ide dog mangler lidt tekst på siden , derved svært at få siden op i google

bloggen på god ide giver indhold på siden

hvad er det lejer kan det ikke skrives på siden i stedet for kun at linke ud, tekst giver indhold til google

vis findes google kommer meget kort titlen udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle med unikke titler jeg mener denne her titlen<title>Lej En Maskine . Nu</title>

kontakt siden vedr. feedback mv hvor er den på jeres side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:17

Mikael christiansen:
kontakt siden vedr. feedback mv hvor er den på jeres side

Der står en email i bunden af siden, og der er en KÆMPE kontakt boks til højre på siden. :)

Mikael christiansen:
dmærket ide dog mangler lidt tekst på siden , derved svært at få siden op i google

Tekst kommer senere, når siden er mere udviklet. Jeg kan sagtens fortælle om hvad siderne kommer til at kunne, men det er ikke relevant endnu. 

Mikael christiansen:
vis findes google kommer meget kort titlen udnyt google viser op til 67 tegn og lav alle med unikke titler jeg mener denne her titlen<title>Lej En Maskine . Nu</title>

Det er muligt at jeg ændrer titlen alt efter hvad for en query søgemaskinen (eller brugeren) kommer ind med.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:29

Tænkte bare at hvad nu hvis jeg tilgik den fra min mobil for at finde en trailer og ikke vidste hvad vej jeg skulle køre? :P

Noget google maps eller noget som kunne guide mig. 

https://PasteHero.Com <- Sidste nye skud på stammen! :) 

Www.Bormeth.Dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:32

Morten Bormeth:
Tænkte bare at hvad nu hvis jeg tilgik den fra min mobil for at finde en trailer og ikke vidste hvad vej jeg skulle køre? :P

Rigtigt godt tænkt !

Jeg udvikler senere en mobil portal til alle mine sites, da de ikke ser optimalt ud på hverken iPhone eller Android. Det kan være at dit forslag bliver taget i brug der :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)