Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords plattenslageri?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troels Kjems:

Thomas Rosenstand:
Troels: Der er intet af det her, der hjælper.

Inderst inde ved jeg jo godt, at I alle har ret - men hold kæft, hvor det piner mig at se, hvordan den ene shopejer efter den anden hopper i med begge ben...

Så må du igang med markedsføringen, så de vælger dig først! Det er den sikreste måde, at sikre at shopejerne får den behandling du synes de fortjener!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 22:59

Troels Kjems:
Inderst inde ved jeg jo godt, at I alle har ret - men hold kæft, hvor det piner mig at se, hvordan den ene shopejer efter den anden hopper i med begge ben...

Rent økonomisk skal vi da blot være glade for de mindre gode AdWords bureauer. Destro mere glade bliver kunderne, når de oplever hvad de i virkeligheden kan opnå med AdWords.

Så de mindre gode bureauer skal hente nye kunder ind konstant, da deres gentegningsprocent er meget lav (I know that 4 a fact) - de gode bureauer har lange samarbejdsrelationer og vinder altid i sidste ende.

Så vær blot glad for, at der altid findes et bureau der er dårligere end en selv:)

Johannes

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:55

Thomas Rosenstand:

Ansvaret spørger du også til i dit indledende indlæg. Det kan kun ligge ét sted: Hos køberen. Det er altså ens eget ansvar at researche en smule inden en aftale indgås. De færreste køber en ny bil uden at læse et par anmeldelser/testkørsler og tage mindst én prøvetur.

Hvor kan jeg kun give dig ret;)

Alle potentielle købere til en serviceydelse af en eller anden art, burde tage mindst 1 prøvetur!!!

Tak

Lars

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)