Jeg har slettet alle plugins, og hentet dem rent igen, det samme med themes. Alle WP filerne er også fresh hentet fra wordpress.org og det eneste der går igen er MySQL. Men da min Database er på over 400MB har jeg ikke kunne tage backup af den, så den sidste løsning ville være at slette databasen og starte forfra.
Men ingen kender en løsning til at gennemrode en MySQL DB efter virus?
Ellers må jeg bare starte på en frisk og håbe det virker :)
Søg via phpmyadmin på ".ru". Jeg synes Google mente at den ville ind på en russisk hjemmeside, selvom den ikke kommer med samme advarsel mere.
Jeg har slettet alle plugins, og hentet dem rent igen, det samme med themes. Alle WP filerne er også fresh hentet fra wordpress.org og det eneste der går igen er MySQL. Men da min Database er på over 400MB har jeg ikke kunne tage backup af den, så den sidste løsning ville være at slette databasen og starte forfra.
Men ingen kender en løsning til at gennemrode en MySQL DB efter virus?
Ellers må jeg bare starte på en frisk og håbe det virker :)
Søg via phpmyadmin på ".ru". Jeg synes Google mente at den ville ind på en russisk hjemmeside, selvom den ikke kommer med samme advarsel mere.
jeg har søgt igennem .ru og har ikke findet nogen i MySQL DB.
At der kan ligge noget kun i databasen er velsagtens muligt, men som regel finder man altså noget i en af php filerne.
Hvis din databaser er så stor, er det sikkert fordi et plugin har stået og logget et eller andet siden tidernes morgen. Så kan du kan lave en backup af resten af databasen via phpmyadmin. Eller du kan simpelthen slette den log som optager så meget plads, hvis du ikke skal bruge den til noget.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.