Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverting af besøgende til salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle jer kloge hoveder.

Vi har fået vores hjemmeside op at køre, og der kommer takket være AdWords en hel del besøgende. Hjemmesiden hedder www.suresms.com og fra den kan man sende WebSMS beskeder til hele verden til rigtig rimelig priser. Man kan tilgå siden via sin mobiltelefon hvis man har en browser og dermed sende beskeder billigt til hele verden fra mobilen.

Det er gratis at oprette sig, og når man gør får man nogle gratis prøvebeskeder så man kan se det virker. Men vi kunne selvfølgelig godt tænke os at flere købte beskeder. Så spørgsmålet til jer kære kloge hoveder er: hvad kan vi gøre bedre for at få flere til at købe beskeder?

Er det fordi at websitet ikke er troværdigt nok og hvad kan vi gøre for det?
Er det fordi priserne er for høje?
Er det noget helt andet?

Kom frisk og jeg takker.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:42

Er ikke i målgruppen og kan ikke forholde mig til priser mm.

Men nu er det jo SMS og så ville det være oplagt med en app til iOS/Android, så man kunne sende mere "direkte" om man vil.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. May 11
Skrevet kl. 09:02

Hej Ole

Tak for dit svar. Jeg vil gerne prøve at tage alt kritik til mig for at blive klogere. Din første sætning om, at du ikke er i målgruppen, er det fordi du ikke sender SMS beskeder eller er der en anden forklaring?

Du har helt ret i at en APP er en god makker til sådan en hjemmeside, og det arbejder vi også på.

Mange tak for responsen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror der er flere ting i det ...

Du burde bruge Analytics til at lave sporing af dine brugerse handlinger - så ville du se hvor langt folk når + at de fx højst sandsynligt allesammen starter med at skifte valuta fra AUD til DKK (hvis de er fra dk).

Designet er generelt ikke så godt i mine øjne. Det skal simplificeres. Lav en tydelig overskrift på siden der fortæller hvad brugeren skal gøre "Send Billig SMS til hele verden". Med sådan en overskrift ved de fleste hvad det handler om - og de kan tage stilling til om det er noget for dem.

Lav evt. et kort hvor man kan "søge"/trykke på kontinent og derefter land fx. Altså lav det til en lidt mere let og lækker oplevelse - så vil du konvertere langt bedre.

Derudover skal du overveje hvem du fanger. Er det folk som måske i virkeligheden søger et mobil-abonnement med rigtig gode udenlandstakster? Eller hvorfor finder folk din side? Når du ved hvorfor folk kommer, kan du også fortælle dem hvorfor dit produkt udfylder deres behov! (Fx en "SMS App" som nævnt før, hvor folk kan sende SMS virkelig let)

I bund og grund mangler du at analysere dine brugere rigtig meget..

Sidst men ikke mindst, er 15 øre for en SMS i dk billigt? 50% af den danske befolkning har gratis SMS med deres mobil og mit bud er at størstedelen af dem der betaler (og som bruger SMS) ligger under 15 øre.

Har du overvejet at udbyde denne service til udviklere til en rigtig god pris (fast pris for op til 1.000 SMS eller lign)? Jeg er selv SaaS udvikler, og vi overvejer at sende SMS'er til vores kunder med opdateringer i USA fx fordi deres brugere desværre er lidt bagude på nogle områder. Det ville være interessant for os at få at snakke med en webservice hvor vi kan sende op til 1.000 SMS'er for en rigtig god pris.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. May 11
Skrevet kl. 13:57

Hej Nick

Super mange tak for din feedback.

Jeg laver straks noget Analytics og får fikset AUD/DKK buggen. Måske også en lidt tydligere og stor overskrift. Du har jo ret i, at 15 øre jo er forholdsvis meget for at få lov at sende fra et ordenligt tastatur, hvis man har gratis SMS fra sin telefon, men det er jo danmark-til-danmark og ikke lige der vi vil starte.

Vi vil da meget gerne finde en god pris til jer på usa. På https://suresms.com/Info/Public_web-service_documentation.pdf kan du se dokumentationen på vores webservice.

Skriv hvis du er interesseret i en god pris når du lige har set på webservicen.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:09

Det er en rigtig god idé at gå ind og spore jeres brugers færden på hjemmesiden(som en anden amino tidligere har nævnt), og dermed se hvor i forløber i taber "kunderne". 

Jeg synes for mit vedkommende ikke jeres hjemmeside fanger mig, og videre formidler jeres budskab. Jeg synes i skal overveje at re-designe jeres side. Jeg tror nemlig umiddelbart at mange af dem der kommer ind på siden stopper, og forlader siden igen inden de egentlig er kommet igang. Det skyldes formentlig sidens design og opbygning, så det skal i nok tage til overvejelse at ændre.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:51

Hej

Er den til danskere eller er den international rettet? Jeg ville investere en geoIP løsning så alle besøgende fra Danmark blev ledt til den danske udgave.

Måske er det også et problem at din drop down starter med Afganistan. Jeg får lidt det indtryk at den er af mellemøstlig oprindelse. Gør som nogle andre sites. Lad drop downen starte med de mest populære lande og derefter kommer en komplet alfabetisk liste.

Der er et eller med designet som gør siden virker udenlandsk. Jeg kan bare ikke sige præcist hvad det er.

Det var mine umiddelbare kommentarer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:09

Vi står ikke og skal bruge SMS endnu - men vi overvejer det fordi vi ikke kan få amerikanerne til at bruge de måder vi kan sende information i dag.

Jeg tror helt sikkert også at du virkelig skal prioritere et nyt og simpelt design. Et design hvor budskabet er i centrum i et lidt frisk med stadig let design ;-)

Ved godt du ikke satser på Danmark til Danmark - men jeg lover dig, folk der leder efter en SMS-tjeneste ikke nødvendigvis kender priser i alle lande, men hvis i tager røven på os i DK, så gør i nok også i andre lande ;-)

Cicoor Host & Saas ApS:
Jeg ville investere en geoIP løsning så alle besøgende fra Danmark blev ledt til den danske udgave.

Det er klart den foretrukne måde at finde ud af hvor folk er fra. Den simple måde er at kigge på http headers. Der findes mange "geoIP" services - se om dit webhotel/server ikke har noget i forvejen .. Det behøver jo ikke være mere præcist end land..

Hvis du vil have yderligere hjælp til konverteringsoptimering skal du være velkommen til at skrive til mig på nick snabel a niebling punktum dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:20

priserne hvorfor kan ikke fås mængde rabat ?

Prisen er noget dyrere end min normal måde at sende sms over telefon , jeg troet det var biligere at sende det over mail i stedet for telefon , kender dog ikke priserne på websms og hvad omkostninger er ved dette produkt .

Kan ikke finde kontakt info telefon nummer til jer og jeres CVR nummer på hjemmesiden , jeg tør i hvert fald på begynde samarbejde uden sikkerhed man kan ringe og se hvem man handler med.

titlen er lige lovlig kort udnyt gerne alle 67 tegn som google viser jeg mener denne her titlen title> SureSMS <title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)