Hej Aminoer, Vi har lanceret et nyt system som kan spare virksomheder og private for mange penge. Remindiing giver dig mulighed for at registrere dine produkter med udløbsdato, og på den måde blive påmindet om din garanti før den løber ud. Du kan således spare tusindvis af kroner på at få dine produkter ombyttet eller repareret på garantien. Du kan prøve gratis her: http://remindiing.dk Vi har en del ting liggende i pipelinen allerede og vil løbende udvikle det, men har du et forslag eller ser du nogen fejl, så er du meget velkommen til at skrive dem til os. Tak :) |
Hej Tim
Super fed side!!!
Men jeg forstår ikke konceptet helt ej heller forretningsgrundlaget.
I tager altså penge for at minde mig om at en garanti på noget jeg har købt udløber om x dage?
Hvorfor er det nemmere for mig at registere det i jeres system frem for i eks. outlook eller mit sædvanlige kalender system?
For mig vil den største hurdel være at huske at registere mine garantier til at starte med.
Normal så gemmer jeg mine boner i bogholderiet for virksomheden eller i en skuffe for min private køb. Går noget i stykker så finder jeg bon'en og får det repareret og hvis garantien dækker er det jo fedt.
Umiddelbart har jeg ikke behov for at blive mindet om at min garanti udløber om x dage når mine ting ikke fejler noget?
Er det mig der er bare ikke forstår det?
Hej fra Søren