Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så går den ikke længere - Smartphone here we come!

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, er dog ikke vild med dette design.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:18

SommerhusDanmark.dk:

...ville jeg vælge den nye HTC Wildwire S, som bestemt også er en god telefon, og som fås fra omkring 2.500 kr. 

NEEEEEEEEEEEEEEJ!

Jeg har selv Wildfire, og det er noget vært skidt.

Den bruger omkring 3 minutter på at tænde, er langsom generelt, fortæller mig jeg har fået en ny besked når jeg ikke har.

Og man kan ikke se om den er tændt eller slukket. Kun på én måde - tryk på tænd knappen. Så skal du bare lige vente 2-3 minutter før du kan slukke den igen. Fedt!

Lige en kort advarsel her fra.. Wink

Held og lykke

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:47

Hej :)

Nu du snakker om at den skal kunne almindelige ting, bortset fra spil tænker jeg straks på HTC Incredible S og Desire S. Vil du dog have en lidt hurtigere enhed skal du måske kigge på LG Optimus 2X, der ligger i samme prisklasse, men som har en dual-core-processor.

Du skal dog være påpasselig, da der stadig er en del softwarefejl, som dog inden længe gerne skulle blive rettet.

Som det også før er blevet nævnt skulle Galaxy S2 også være en lækker, hurtig og ikke mindst fuldt opdateret smartphone, men den er også smådyr.

Med Google Nexus S vil du f.eks. opleve at få de seneste Android-opdateringer når de er klar :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:22

medalje:

Okay, er dog ikke vild med dette design.

Meget Ericsson agtigt, men du får det fulde tastatur.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:41

Daniel Lomholt:
Du skal dog være påpasselig, da der stadig er en del softwarefejl, som dog inden længe gerne skulle blive rettet.

Jeg har set at der er nogen der har problemer med deres Optimus 2X, men hvor omfattende er det reelt?

Vi har vel solgt ca. 25 - 30 stk. og har ikke haft en eneste reklamation endnu, og det plejer vi nok at få hvis der er bøvl. Derudover har en af gutterne i butikken den model, og han har ikke haft et eneste problem i de 3 - 4 uger han efterhånden har haft den.

Jeg er sikker på at der er nogen der oplever fejl med telefonen, men det er ikke mit indtryk at det er så udbredt som nogen forsøger at gøre det til.

Og så holder jeg i øvrigt fast i min anbefaling fra en anden tråd: Samsung Galaxy S II, helt sikkert! :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:28

Jeg tror det bliver denne Samsung så, den lyder slet ikke dårlig Smile

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:17

Hej Medalje

Kan godt forstå det er svært at vælge der er mange lækre android telefoner på markedet.

Nogle har forslået Samsung Galaxy S II i tråden og det er vist ikke uden grund Wink kender den ikke men begejstringen er stor for telefonen.

Så at Tv2 beep har kåret Samsung Galaxy S II til den bedste telefon de kalder den ligefrem verdens herskeren   http://beep.tv2.dk/entry.php/id-402732.html

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:21

igang:

Daniel Lomholt:

Jeg har set at der er nogen der har problemer med deres Optimus 2X, men hvor omfattende er det reelt?

Vi har vel solgt ca. 25 - 30 stk. og har ikke haft en eneste reklamation endnu, og det plejer vi nok at få hvis der er bøvl. Derudover har en af gutterne i butikken den model, og han har ikke haft et eneste problem i de 3 - 4 uger han efterhånden har haft den.

Jeg er sikker på at der er nogen der oplever fejl med telefonen, men det er ikke mit indtryk at det er så udbredt som nogen forsøger at gøre det til.

Og så holder jeg i øvrigt fast i min anbefaling fra en anden tråd: Samsung Galaxy S II, helt sikkert! :o)

Det er ret omfattende - se f.eks. i denne artikel, hvor en tråd på XDA Developers på 111 sider, hvor brugere viser deres frustration over problemet. Det drejer sig altså om folk fra hele verden.

Men generelt er det forskelligt fra den ene bruger til den anden - nogle oplever det, mens andre slet ikke har haft problemer med det.

Ser meget frem til den opdatering fra LG :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Side 4 ud af 4 (39 indlæg)