Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så går den ikke længere - Smartphone here we come!

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Samsung Nexus S med Android 2.3 Gingerbread er efter min mening den vildeste oplevelse pt. Den er simpelthen fantastisk til at håndtere data og surfe med. Nok ikke så underligt når google har været inde over.

Det er sjovt for når man installerer Samsung Nexus S første gang bliver man spurgt om man vil bruge Bing eller Google som browser. Lidt provokerende og gøre valgmuligheden Bing så tilgængelig vel vidende ikke mange vil gøre det men det er da fair play fra Google Big Smile

Jeg har også Iphone 4 men den bliver kun brugt til at ringe med jeg føler det er som at tage sin commodore 64 frem ved siden af sin pc når du lige har brugt din Nexus S. Men det kommer jo helt an på hvad man anvender telefonen til

Jeg har begge telefoner hos 3 fordi de har en god stabil datatrafik til en fornuftig pris. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:12

Simon Thougaard Frandsen:

Samsung Google Galaxy S II med Android 2.3 Gingerbread er efter min mening den vildeste oplevelse pt. Den er simpelthen fantastisk til at håndtere data og surfe med. Nok ikke så underligt når google har været inde over.

Det er sjovt for når man installerer Galaxy S II første gang bliver man spurgt om man vil bruge Bing eller Google som browser. Lidt provokerende og gøre valgmuligheden Bing så tilgængelig vel vidende ikke mange vil gøre det men det er da fair play fra Google Big Smile

Jeg har også Iphone 4 men den bliver kun brugt til at ringe med jeg føler det er som at tage sin commodore 64 frem ved siden af sin pc når du lige har brugt din Nexus 2.

Jeg har begge telefoner hos 3 fordi de har en god stabil datatrafik til en fornuftig pris. 

Jeg tror du blander Samsung Nexus S sammen med Samsung Galaxy S II. Det er førstnævnte, som Google har været med inde over og som også bliver kaldt Google Nexus S. Begge benytter dog Android 2.3 OS.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 18:21

Hej Tak har rettet du har helt ret mobil tosse Big Smile

Jeg fik blandet godt og grundigt sammen på tingene men jeg var da dækket godt ind med mine mange anbefalinger hehe.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:26

Simon Thougaard Frandsen:

Hej Tak har rettet du har helt ret mobil tosse Big Smile

Jeg fik blandet godt og grundigt sammen på tingene men jeg var da dækket godt ind med mine mange anbefalinger hehe.

Du er langt fra den eneste. Da Samsung Nexus S kom på markedet, da blev der solgt godt ud af Samsung Galaxy S rundt omkring Wink

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj.

Jeg kan godt forstå jeg ikke er den eneste der er blevet hooked på Nexus S. Jeg er simpelthen positivt overrasket over den hastigheden og den måde den afvikler programmer på.

Jeg kan lynhurtigt tjekke server status på servere.

Jeg tjekker FTP servere store biblioteker med tusinde af filer hurtigt. 

Jeg flytter filer mellem mine Nas servere lynhurtigt og smertefrit.

Fantastisk multimedia oplevelse og kan virkelig loade websider hurtigt og ja så har den selvfølgelig Flash.

Nu har jeg jo ikke tjekket alle telefoner så der er jo nok nogle derude der kan anbefale noget andet til deres formål og der er jo masser af lækre telefoner.

Men jeg kan varmt anbefale og tage Nexus S med i overvejelserne hvis man skal have en fed Android telefon fås hos mange forhandlere som 3 Mobil og på internettet hos bla 3 eller Mobiltjek det er en super multimedia oplevelse.

Simon

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 19:08

Meget interessant læsning. Nu troede man lige at man skulle sætte alt ind på den nye Samsung Galaxy S II, men så bliver Samsung Nexus S pludselig nævnt?

Må indrømme jeg stadig synes det er lidt vanskeligt, at finde hovede og hale i alle disse telefoner og deres specifikationer.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:39
medalje:

Meget interessant læsning. Nu troede man lige at man skulle sætte alt ind på den nye Samsung Galaxy S II, men så bliver Samsung Nexus S pludselig nævnt?

Må indrømme jeg stadig synes det er lidt vanskeligt, at finde hovede og hale i alle disse telefoner og deres specifikationer.

Toppen af poppen lige i øjeblikket må vist siges at være Samsung Galaxy 2, Sony Ericsson Arc og HTC Sensation. (Sidstnævnte kommer først i butikkerne om et par uger).

Hvis du kan nøjes med lidt mindre end "top-dollar" telefoner, så er alle de nye HTC'ere også helt OK. (Alle dem der nu hedder noget med S).

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 21:25
Jeg fik min første smartphone (Galaxy S ii) i sidste uge. Den kan jeg godt anbefale.

Super god og stor skærm. Hurtig på nettet. Godt kamera. Let og ultra tynd. Hurtig og nem at skrive på med swype.

Virker meget solid og ikke plastik-agtig.

Jeg har et par rabatkoder til mobilityshop.dk, hvor du kan få 7% rabat, hvis du er interesseret.

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:40

Ellers tak, jeg er mere bare interesseret i den bedste model - men dette er jo helt subjektivt.

Jeg har altid haft en Sony Ericsson og været meget glad for dette mærke, men om det skal være denne Arc eller HTC/Samsung har jeg endnu ikke lige fået fastlagt.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:09

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)