Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Samsung sælger?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Jeg jeg er blevet kontaktet af samsung, som har sendt mig videre til en af deres forhandlere.Dem har jeg også kontaktet, så forventer at få svar fra dem i næste uge, men alle skal jo have lov til at komme med et bud.

Jeg kan tildels følge dig, i det du skriver med prisen. Dog så ved jeg at jeg hele tiden vil blive spurgt hvad er dit budget, osv. Det er ulempen ved sådanne fora. Derfor så satte jeg prisen fra start af, så ved de hvad de er oppe imod. Men kan godt følge dig langt hen af vejen.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 09:35

Lad mig lige undersøge det imorgen  mandag

send lige din mail pm til mig, er sikker på at jeg kan skaffe dig nogle fornuftige priser..

vh

Brian

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:09

valek:

Det er for dyrt. Vi skal ned på under 750.000 eksl. moms. Jeg ved hvad et andet firma giver for dem i indkøb.

Hej.

Jo, selvfølgelig er det ikke så smart at nævne en pris. Men jeg er sikker på at du ikke kan forhandle dig frem til 100 stk for den pris. Vores indkøber handler direkte med Samsung og skal op og investere i mindst 700 skærme for at ramme det prisleje.

Men måske er du heldig. Samsung sidder godt på markedet og er en hård forhandlingspartner, især hvis du blot skal bruge 100 skærme.

Held og lykke med forhandlinerne.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)