Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af fysisk webbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at starter mit eget webbureau, som et kontor inde i midtbyen.

Hensigten med dette er at selvfølgelig at skaffe flere kunder. Men tror i det er noget folk vil benytte sig af?

Grunden til jeg selv mener det ville være en god idé, er fordi jeg tror at kunderne finder det mere troværdigt hvis de altid har et sted de kan gå hen og henvende sig angående deres hjemmeside.

Husleje er lav og kontoeret har beliggenhed inde i midtbyen, med vinduer ud mod et "torv" hvor der altid er mange mennesker.

har nogle erfaringer med dette? eller gode råd?

på fåhrånd tak.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:23
Jeg har personligt skaffet mine første kunder ved personligt fremmøde, og jeg tror godt du vil kunne få kunder ved det. du skal selvfølgelig regne på hvor meget mere du skal sælge i måneden for at det løber rundt, og se om det er realistisk.

hvilken by vil du leje lokaler i?
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:19
Personligt lyder det bedre at kan vise et kontor frem isted for en kælder, ved ikke hvor stor du er med hensyn til kunder.

Selv ligger vores kontor i Åbyhøj ( Aarhus ) og det har skabt mere troværdighed end før hvor jeg alene startet op hjemme.

Så efter min mening vil jeg sige det en god ide hvis ikke hus lejen er for høj til det ødelægger dit budget.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)