Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab - eHandels virksomheder ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver 4 små webbutikker, hvor jeg - som mange andre - står for ALT selv !

Jeg har på det seneste overvejet at søge sammen med andre iværksættere indenfor eHandel i en eller anden form for ’kontorfællesskab’, for at have nogle ’kolleger’ at dele hverdagen med, idet man godt kan føle sig lidt afsondret fra omverden, når man arbejder alene på denne måde.

Jeg er derfor interesseret i at høre fra andre iværksættere indenfor eHandel, som kunne tænke sig at arbejde i et lokale-fællesskab, som udover muligheden for at dele huslejen også vil give mulighed for at erfaringsudveksle i det daglige. Jeg kommer selv med en baggrund indenfor forretningudvikling og rådgivning og synes, at det kunne være enormt inspirerende at omgås folk med en grafisk- eller IT mæssig baggrund.

Hvis interessen er der, kan man også overveje et samarbejde omkring lager, emballage, pakning og forsendelse o.lign.

Som jeg ser det lige nu, så må det være et krav, at man arbejder med egen webshop, for at det giver maksimalt udbytte at deltage i et sådant projekt, men jeg hører gerne andre forslag.

Jeg holder selv til i den nordlige del af København og søger umiddelbart kontakt med andre e-iværksættere i- eller nord for København.

Lad mig høre fra interesserede ....

Venlig hilsen, Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)