Min hjemmeside virker kun på nogle computere?!?! Hvorfor?
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej.
Min hjemmeside fungerer fint på min egen computer, men når jeg går ind på den på min kammerats computer overlapper teksterne, som desuden er alt for store.
Måske jeg kan få nogle af jer til at kigge på min hjemmeside og så om det også overlapper på jeres computere. Håber jeg naturligvis ikke, da det ser komplet idiotisk ud.
Min hjemmeside hedder www.selvasolutions.dk
Mange Tak
Svar
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Ser fint ud her både i FF og IE :)
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
men når jeg går ind på den på min kammerats computer overlapper teksterne, som desuden er alt for store.
Find ud af hvilken browser din kammerat bruger - tag evt et par screenshot af det og lad os se hvar du mener ;)
Hvilken browser bruger du ?
/allan
Svar
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
men når jeg går ind på den på min kammerats computer overlapper teksterne, som desuden er alt for store.
Find ud af hvilken browser din kammerat bruger - tag evt et par screenshot af det og lad os se hvar du mener ;)
/allan
Korrekt som DesignYOU skriver, måske også tilføje version af browser.
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 22:03
Svar
Er ikke helt sikker på hvad Browser er, men jeg vi bruger begge Internet Explorer, hvis det er det du mener?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-05-2011 kl. 22:05
Svar
Ser fint ud her både i FF og IE :)
Har du prøvet at gå ind på de forskellige stier og ikke kun forsiden?
Det er så dumt, hvis jeg går og tror at min hjemmeside fungerer, og den så i virkeligheden ikke fungerer på de fleste af mine besøgendes kunder.. :D
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Ja, den er heller ikke helt god her i IE9.
Svar
Tilmeldt 3. May 11
NicoP
Skrevet
15-05-2011 kl. 23:08
Svar
Den virker fint i Safari.
Dog overlapper den lidt, men det kan jeg jo bare zoome lidt ud/ind til det passer.
Mvh
Svar
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Dog overlapper den lidt, men det kan jeg jo bare zoome lidt ud/ind til det passer.
I så fald ville det være smart med en infoboks, hvor der stod: "Hvis teksten overlapper, skal du blot zoome ud til den passer" ;)
Svar