Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At blive set på google

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle kloge aminoer;0)

JEg ved jo at man kan købe sig til google adwords ovre under sponsorerede links, men hvordan bliver man rangeret højere på google når folk søger under det mærke jeg har i min butik? Betaler man sig fra det eller hvordan?

Charlotte

Finkena

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:13
Hejsa...

Du kan både betale dig fra det og selv lave det. Hvis det kun drejer sig om dit navn kræver det at din titel (<title>) er dit navn og at du får en masse links til din side.

Markedsføring i søgemaskiner er dig mere end bare Google AdWords - du kan rent faktisk også blive optimeret til en masse andre søgeord end blot dit navn i de "andre resultater" :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:20
Den "gratis" løsning for at rangere højt på Google er en blandet landhandel. For det første kræves en stor del flid og tålmodighed. Flid, fordi du skal designe din side med repræsentationen af de ord som er relevante for din butik, optimere dem for søgerobotter, således at teksten står i sammenhæng, finde linkpartnere eller deslige, skrive en masse linkbare kommentarer i diverse relevante fora og meget mere. Tålmodighed, fordi Google umiddelbart synes at operere efter devisen "Older is better".

Et par fif, som du kan tage i brug med det samme:

• Opret en klikbar signatur på Amino og begynd at skrive løs herinde

• Ovenstående er med til at booste din hjemmeside i søgeresultaterne

• Lav en nyhedsside på din hjemmeside, gerne på forsiden, hvor du ofte har opdateringer

• Ovenstående er med til at Google oftere indekserer din side.

• Opret tråde i nyhedsgruppen dk.marked.kommerciel, hvis du eks. har et restlager du skal sælge. Naturligvis med link.

I det hele taget skal du være aktivnettet og nærmest tagge dit navn overalt, hvor det er væsentligt. Hvis du dog linker til din side fra irrelevante steder, så kan det betragtes som spam og giver ikke god omtale.

Håber, at det hjalp. Jeg vil opfordre dig til at bruge søgefunktionen på siden her og finde andre lignende tråde om emnet. Det har været oppe at vende utallige gange.

vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:03
Dato: 11-03-2007 19:19:36 Forfatter: pbtryk.dk Den ''gratis'' løsning for at rangere højt på Google er en
    &nbsp; &nbsp;

• &nbsp; &nbsp;

Hej Peter og øvrige aminoer. Hvordan laver man en klikbar signatur på Amino.

Mvh.

Thomas Bonde

Fra Skovlunde
    Tilmeldt 21. Feb 07
    Indlæg ialt: 405
    Skrevet kl. 21:09

..........det kunne jeg også rigtig godt tænke mig at blive klogere på

Fra Aalborg
    Tilmeldt 29. Mar 07
    Skrevet kl. 23:37
    Tak for hjælpen, jeg må se om jeg finder en løsning, ellers kan man vel betale sig fra det - og hvad skal man regne med sådan noget koster?

Finkena

Fra Chlorakas
    Tilmeldt 9. Jan 06
    Indlæg ialt: 2169
    Skrevet kl. 09:05
    Dato: 11-03-2007 21:02:37 Forfatter: selvpension45
    Dato: 11-03-2007 19:19:36 Forfatter: pbtryk.dk Den ''gratis'' løsning for at rangere højt på Google er en
      &amp;nbsp; &amp;nbsp; &nbsp; &nbsp;

• &nbsp; &nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;

&nbsp; &nbsp;

&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;

Mvh.

Thomas Bonde

Man skriver bare <a href="http://www.Jukeboxfyn.dk">Jukebox til festen på Fyn, også slushice og popcorn</a>

i signaturen under indstillinger :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
      Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skovlunde
      Tilmeldt 21. Feb 07
      Indlæg ialt: 405
      Skrevet kl. 09:39
      Kære Anders!

1000 tak for dit uddybende svar om klikbar signatur..............så ku'' selv jeg finde ud af det  TAK!

Fra Aalborg
      Tilmeldt 29. Mar 07
      Skrevet kl. 10:48
      Hejsa,

Tak for hjælpen hertil, men min signatur linker godt nok videre, men man kan ikke se hvad min hjemmeside hedder?

Finkena

Fra Chlorakas
      Tilmeldt 9. Jan 06
      Indlæg ialt: 2169
      Skrevet kl. 10:57

Alt hvad der skal være synligt skriver du i området lige inden </a>

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
      Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)