Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du hunde- eller katteejer og udstiller du din hund/kat?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg søger 10-20 hunde-/katteejere som i forbindelse med udstillinger eller bare for hundens/kattens velvære plejer dyret med shampoo og conditioner samt anden god pelspleje.

Det skyldes jeg er i gang med at udvikle den bedste shampoo/conditioner serie samt plejende efterbehandling af pelsen.

Man vil gratis få produkter til test og det eneste jeg forventer retur er en uforbeholden ærlig mening om produkterne.

For at kunne få produkterne skal jeg i forvejen vide hvad du/I bruger af plejemidler i forvejen og hvilken race der er tale om. Langhårede racer er at foretrække, men folk med korthårede hunde/katte er også velkomne til lige at droppe en besked. Og sidst men ikke mindst gerne hvilken duft I vil foretrække.

HUSK ingen navne og adresser her i tråden, de kan sendes via PB.

Men stil gerne spørgsmål eller kom med informationer der medvirke til at lave det ultimative produkt til verdens behårede kæledyr. Og gerne med info om hvad I kan lide og IKKE lide ved de eksisterende produkter på markedet.

Prøverne vil blive fremsendt i 100ml størrelser i starten af juni måned.

Det er i øvrigt ikke en serie der vil blive solgt i traditionelle butikker, det er udelukkende til NWM formål. 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)