Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs Roadster til salg

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-03-2007 23:19:16 Forfatter: Mikkel deMib Den kunne sgu være sjov at have, men som du ved har jeg også to små og jeg har allerede EN ''upraktisk'' bil - en rigtig sjov Jeep med 5,2 L V8. Den kører iøvrigt IKKE 16 på literen - nok nærmere en trediedel. Men den lyder satme godt!  :)

Den er nok også bedre der hvor du bor :-))))

Dbh Martin
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:28
Dato: 11-03-2007 22:14:57
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 11-03-2007 21:05:19 Forfatter: Tommy
Dato: 11-03-2007 19:21:56 Forfatter: Martin Thorborg
Når først man har den, så er den næsten gratis. Den kører nemt 16 på literen, koster en tusse i miljøafgift og er billig i forsikring. Den kører fuldstændig som en gocart og er hammer sjov!

..og efter hvad jeg erfarede omkring din kørsel i går, så er den rimelig sikker også; kendt af samtlige parkeringsvagter på Sjælland :p
[Edit: Hov, nej. Det var så din anden bil]

Jeg fik da ingen P-Bøde :-)))

Dbh Martin

Det var da godt nok ellers en.. øhm.. ''kreativ''-parkering :P..

Men god reklame-placering med alle de streamers der var på ;) hehe.. gooodt tænkt.. eller bare mig der overfortolker en malplaceret parkering ? .. haha

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:35
Hvis man ikke kan finde en p-plads, kan man lige så godt parkere ordentligt med sine logoer, frem for at parkere halv ulovligt. Man kan jo lige så godt få noget for pengene og dertil, så er chancen for at få en bøde mindre, da P-vagterne tror man har en eller anden tilladelse og det virkede jo også denne gang :-)

Dbh Martin
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:37
Dato: 11-03-2007 23:34:31
Forfatter: Martin Thorborg
Hvis man ikke kan finde en p-plads, kan man lige så godt parkere ordentligt med sine logoer, frem for at parkere halv ulovligt. Man kan jo lige så godt få noget for pengene og dertil, så er chancen for at få en bøde mindre, da P-vagterne tror man har en eller anden tilladelse og det virkede jo også denne gang :-)

Dbh Martin

Nemlig, lige præcis ;).

Og tak for sidst :).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:39
Selv tak, det var et flot arrangement :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 03:42
Du Martin, jeg ville gerne købe din Roadster 

Hvis det ikke lige var fordi jeg lige har erhvervet mig en stor motorcykel i caribbean :-)

Håber i morer jer i kulden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Havde du ikke en Porche på et tidspunkt? Mindes at du har kørt i den ned af Elmevænget i Bagsværd ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:06
Dato: 12-03-2007 14:56:42 Forfatter: Jeppe_T

Havde du ikke en Porche på et tidspunkt? Mindes at du har kørt i den ned af Elmevænget i Bagsværd ;)

Jeg har haft 3 :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Jeg har haft 3 :-)

Dbh Martin

Meget sjovt at skulle finde dig herinde :) Mine forældre bor i nr. 10 hvis du kan huske dem hehe

Regner jeg dog ikke med du kan :)

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:37
Porcher er altså bare lækre... Jeg har set de reproducerer porche spyder, sådan en ville jeg da gerne importerer en dag, selv om I selvfølgelig har ret i at det bliver lidt besværligt at klemme mine tre piger ned i den også  meeeen hvad søren jeg skal jo kun betale den svenske afgift så der bliver jo nok plads til en søndags bil i garagen også på et tidspunkt

Ania

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)