Dato: 11-03-2007 23:19:16 Forfatter: Mikkel deMib Den kunne sgu være sjov at have, men som du ved har jeg også to små og jeg har allerede EN ''upraktisk'' bil - en rigtig sjov Jeep med 5,2 L V8. Den kører iøvrigt IKKE 16 på literen - nok nærmere en trediedel. Men den lyder satme godt! :)
Dato: 11-03-2007 22:14:57 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 11-03-2007 21:05:19 Forfatter: Tommy
Dato: 11-03-2007 19:21:56 Forfatter: Martin Thorborg Når først man har den, så er den næsten gratis. Den kører nemt 16 på literen, koster en tusse i miljøafgift og er billig i forsikring. Den kører fuldstændig som en gocart og er hammer sjov!
..og efter hvad jeg erfarede omkring din kørsel i går, så er den rimelig sikker også; kendt af samtlige parkeringsvagter på Sjælland :p [Edit: Hov, nej. Det var så din anden bil]
Jeg fik da ingen P-Bøde :-)))
Dbh Martin
Det var da godt nok ellers en.. øhm.. ''kreativ''-parkering :P..
Men god reklame-placering med alle de streamers der var på ;) hehe.. gooodt tænkt.. eller bare mig der overfortolker en malplaceret parkering ? .. haha
Hvis man ikke kan finde en p-plads, kan man lige så godt parkere ordentligt med sine logoer, frem for at parkere halv ulovligt. Man kan jo lige så godt få noget for pengene og dertil, så er chancen for at få en bøde mindre, da P-vagterne tror man har en eller anden tilladelse og det virkede jo også denne gang :-)
Dato: 11-03-2007 23:34:31 Forfatter: Martin Thorborg Hvis man ikke kan finde en p-plads, kan man lige så godt parkere ordentligt med sine logoer, frem for at parkere halv ulovligt. Man kan jo lige så godt få noget for pengene og dertil, så er chancen for at få en bøde mindre, da P-vagterne tror man har en eller anden tilladelse og det virkede jo også denne gang :-)
Porcher er altså bare lækre... Jeg har set de reproducerer porche spyder, sådan en ville jeg da gerne importerer en dag, selv om I selvfølgelig har ret i at det bliver lidt besværligt at klemme mine tre piger ned i den også meeeen hvad søren jeg skal jo kun betale den svenske afgift så der bliver jo nok plads til en søndags bil i garagen også på et tidspunkt