Nu har jeg for første gang set dig live til Aminotastic og efter jeg har set dig forstår jeg ikke hvordan du kan sidde i den bil uden at hovedet rækker ud over vinduet som stødepude til diverse insekter. Jeg har prøvekørt en roadster et gang og følte mig stor (og jeg er sgu fandme kun 170 i højden)
Btw fantastisk indlæg på "the day" man havde mere fornemmelse af at have haft en sludder/sparring med dig end at det var et foredrag, tiden fløj afsted. (Samme thumbs up til de andre, en anden stil men helt klart ikke kedelig)
Dato: 12-03-2007 19:22:51 Forfatter: RandomAccess Nu har jeg for første gang set dig live til Aminotastic og efter jeg har set dig forstår jeg ikke hvordan du kan sidde i den bil uden at hovedet rækker ud over vinduet som stødepude til diverse insekter. Jeg har prøvekørt en roadster et gang og følte mig stor (og jeg er sgu fandme kun 170 i højden)
Btw fantastisk indlæg på ''the day'' man havde mere fornemmelse af at have haft en sludder/sparring med dig end at det var et foredrag, tiden fløj afsted. (Samme thumbs up til de andre, en anden stil men helt klart ikke kedelig)
Hilsen
Der er nu masser af plads i bilen, så mine 179 cm kunne snilt udvides :-) Tak for rosen, den er jeg glad for!