Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finanskrisens sande ansigt...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der siger, at man altid skal stole på den officielle forklaring, de har et forklaringsproblem her... Dem i toppen har bevist udnyttet alle andre for egen vindingsskyld.

Moralen findes ikke på Wallstreet, så hvorfor skal lortet reddes? Bankverdenen er tydeligt et stort hul, hvor den ene snyder den anden, og er ligeglad med konserkvenserne, så længe det giver profit!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den film skal jeg se, tak for linket.

Her er en lille forklaring på banksystemet i USA.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er godt nok skræmmende at se hvor mange der burde have set at det kunne gå grueligt galt, men at alle havde så travlt med at lave penge på at sælge hvad der jo må anses for at være et lorteprodukt (i hvert fald når nu det hele ramlede).

I mine øjne burde det virkeligt have kostet nogle folk alle deres penge at have været med til det der. Men vi ser det jo jævnligt at folk som laver gode penge når det går opad bliver reddet når det går ned igen. Burde folk ikke have lært at man skal lægge noget til side imens man har råd, så  man kan kommer igennem kriser med skindet på næsen og være klar til at rykke imens konkurrenterne stadig kæmper med at få fodfæste igen... Men sådan er det jo åbenbart ikke i nogle brancher hvor man kan få hjælp fra regeringen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Den film skal jeg se, tak for linket.

 
Den kan streames her eller her
 
Sjov lille tegnefilm, som fortæller hele problematikken. Iøvrigt kommer den ind på en anden sag, nemlig JFK mordet, som også spiller en stor rolle. At påstå at det var tilfældigt, det får de fleste til at sige konspiritation, men som din tegnefilm er inde på, så SKULLE han ryddes af vejen pga penge og magt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)