Hvis du har en fantastisk ide, men ikke pengene til at fører den ud i livet, så skriv besked til mig. Ideen er at jeg har midlerne til at finanser dit projekt, mens du har ideen. Derfor vil vi kunne dele en ejerandel på 50-50 eller hvad vi nu finder ud af.
Send en besked med din ide, m.m., og så tager vi den derfra.
skriver i tråden for lige at have det i gemmeren, for man kan jo som "ung amino" let gå hen og få brug for at vide hvor man skal gå hen for at søge om midler, eller for den sags skyld lidt sparring??
Ha' en fantastisk dag.
Mvh. Alexander M. Andersen
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Det lyder spændende.. jeg har et par idéer eller 2, men jeg har lige et spørgsmål:
Hvor meget vil du finansiere for? og Hvor stor del af firmaet vil du selv aktikt stå for?
Jeg kunne egentlig godt tænke mig hvis vi fandt sammen, sammen med en tredje.. og så skabte en 3 delt firma. Jeg kunne godt tænke mig at stå for firmaet 'Reklame', og i At få firmaet kendt og ud til alle! :D
Så hvis du skulle brug for sådan en afdeling, så lad mig vide :D
Spændende tråd, da jeg er helt ny her på Amino. Og faktisk ledte lidt efter noget hjælp så kunne det jo være en fin start lige at tale sammen. Har nemlig en forretningside i tankerne og det har netop noget med malerier/kunst at gøre.