|
Hej allesammen, Jeg har et godt tilbud til jer! Det er dog ikke til jeres firmaer, men jer iværksættere bag, så skriver jeg den her i Cafe og hygge. Som medarrangør af loppemarkeder i Kildeskovshallen i Gentofte, har jeg mulighed for at give en rabat til de Aminoer der ønsker at booke en stand hos os. Loppemarkederne er indendørs og afholdes 10 søndage henover sommeren. Første gang d. 29. maj og sidste gang d. 31. juli. 1 bord, 2 stole, en hyggelig dag og ekstra lommepenge til sommerferien. Alt for mange smider penge på genbrugen uden at vide det! Det man engang selv har holdt af, men nu ikke kan holde ud at se på, kan være det andre lige mangler i deres samling på hylden derhjemme. Så derfor: Tøm loftet og ryd kælderen! Pak alt jeres gamle tøj! Saml børnenes legetøj der har ligget bagerst i skabet, i evigheder! Book en stand og forsød ferien med lidt ekstra lommepenge. Som Aminomedlem får du 50,- i rabat pr. booket stand. En stand inkluderer altså:
Du kan læse mere om loppemarkedet her: Loppemarked i Kildeskovshallen i Gentofte - eller se standopstilling, priser og book direkte her: Book en stand på loppemarkedet i Kildeskovshallen i Gentofte Tilbuddet gælder til og med d. 15. maj 2011 kl. 23.59 Med venlig hilsen Tommy |
Husk at det er kl. 23.59 at dette formidable tilbud, til et loppemarked med tørvejrsgaranti, udløber!
Så hvis du vil være sikker på at få solgt dine ting tørskoet, så skynd dig at booke en stand!
Læs det oprindelige indlæg for information om alt det gode du får med i prisen.
Med venlig hilsen
Tommy
Bliv gratis medlem