Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et feedback ønske

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gået og rodet i en rum tid med at få en webshop op at kører, med joomla og virtuemart

Nu er projektet ved at være klar til at gå i luften, eller rettere, nu skal de sidste ting på plads, moms registrering, indkøb af varelager, oprettelse af betalingsgateway osv lige på plads, men siden er ved at være "kørerklar"

se den på www.ts-web.dk

Hvad siger i til den, både funktion, design, mangler osv?

Lav gerne prøve bestillinger osv :)

Mvh Sonny 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:22

Hej Sonny

Troede det var en dirty website med al den røde farve.  :-) Du skal måske finde en anden farve en rød eller en anden rød gradient. Der ikke er nær så kraftig. Derudover fremstår shoppen, ikke professionelt med hensyn til designet og nogle kunder vil derfor ikke tage shoppen seriøst. Synes forsiden er meget tom og det er ligesom, sitet ikke er færdigt indnu.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:29

Tak for feedbacken, du kan have ret det med farven, nu hvor du siger det kan jeg godt se der er MEGET rød. men har egentligt valgt farven for at lede tankerne tilbage til en gammel hyggelig biograf.

Hvilke dele af designet syntes du halter? 

Forslag til forbedringer på forsiden?

NB, der mangler stadig produkter i shoppen... :)

Mvh Sonny W Jensen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:11

Siden ser meget pæn ud, måske en smule for meget rødt :)

Det ville være smart hvis du lavede nyhed siden til din forside, så der altid var nyt at se for dine besøgende..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 22:33

Mindre rød! har ændret baggrunden til grå.. :) håber det hjælper lidt på øjnene :D syntes det har pyntet en del.. har også ændret "forsiden" til nyheder.. 

Mvh Sonny W Jensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:44

Hej Sonny

Allerførst: Så er det da bare en KANON idé!! ... som mega-film og biograf-freak, så har jeg allerede tilmeldt mig jeres nyhedsbrev. Ved bare ikke om tilmeldingen fungerer endnu, for jeg fik ikke noget "Tak for din tilmelding" på skærmen ;o)

Jeg har lidt input til din side:

Jeg er enig i de andre, at den røde er meget rød ... lidt mindre rød kan gøre det (du skriver i dit sidste indlæg at den nu er grå - det kan jeg ikke se endnu, og jeg synes egentlig også at det vil være lidt synd).

Search-rubrikken er meget lidt tydelig - netop på grund af den røde farve. Måske en anden baggrundsfarve til den.

Lidt underlig tekst, du har til banneren "Enter,your,site,keywords,here" :o)

Under Handelsbetingelser: Det sidste menupunkt springer lige i øjnene, fordi det ikke er skrevet på samme måde som de andre menupunkter, altså store bogstaver.

Det kommer nok ... men husk fotos til varerne :o)

Da jeg sad og skulle jonglere rundt i menupunkterne, rullede jeg hele tiden musen hen over emnerne (altså billederne) i den tro, at jeg så bare kunne klikke på billedet, men det kan man ikke. Man er nødt til at klikke på teksten øverst i billedet.

Fantastisk flot logo/navn! :o)

Det var alt fra her,

Stor film-hilsen,

Susan :o)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:56

Sonny Wolf Jensen:

Har gået og rodet i en rum tid med at få en webshop op at kører, med joomla og virtuemart. 

Nu er projektet ved at være klar til at gå i luften, eller rettere, nu skal de sidste ting på plads, moms registrering, indkøb af varelager, oprettelse af betalingsgateway osv lige på plads, men siden er ved at være "kørerklar"

se den på www.ts-web.dk

Hvad siger i til den, både funktion, design, mangler osv?

Lav gerne prøve bestillinger osv :)

Mvh Sonny 

Hej Sonny

Har været inde og kigge lidt. Til daglig er jeg selv afhængig af hifi, lyd og billede - og har købt udstyr hos diverse webshops og fysiske forhandlere.

Når man kommer ind på din shop, viser logoet jo tydeligt, hvad siden handler om, men da siden hedder "Biograf Shoppen", synes jeg det er synd at man kommer ind under "Nyheder" når man besøger siden. Det indikerer ikke ligefrem at det er en webshop. Du bliver nød til at gøre op, om det er shoppen eller indholdet som vejer mest i din fremtidige planer med siden.

Jeg synes at siden er meget bred, men ved slf. ikke om det er bevidst, eller om det bare er min skærm som kører fuld hd.

Dette var lige en start. Kigger lige videre på siden i morgen.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:37

kommer ind på en tom forsiden nyheder.

kan gøre en del man hurtigere ser hvad siden omhandler frem vare på forsiden evt. et billedet logo i banner på siden

bliver spændende at se når der kommer flere produkter i webshoppen og flere gode billeder da siden overhovedet ikke virker færdig

kontakt formular gerne på kontakt siden derved lettere at kontakte dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:02

Har nu været i metro og købt vareprøver til Biograf Tilbehør og selvfølgelig taget produkt fotos, og fritlagt dem! Hvad syntes i om mine nye billeder? :)

- Sonny

Mvh Sonny W Jensen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)