Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste community CMS?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kumarathurai
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Fra  resolvd ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Drupal er et rigtig godt bud.. Og det skal kunne lade at gøre for omkring 30-35000 kr.

/mathi

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:01

Drupal vil jeg også anbefale.

Men det er relgion. Hvis du har det bedre med noget andet så brug det.

Men prøv og kikke på drupaldanmark.dk og spørg evt. der inde når du har en krav spec. hvad meget de mener der kan laves for x penge.

Du kan også her inde se nogle af de site som kører drupal.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kommunikationsforum kører vistnok på sitecore eller umbraco og er opsat af :

http://www.eksponent.com/

Wordpress, det egner sig IKKE til dette selvom nogle mener det modsatte. Det er blogsoftware og intet andet + det egner sig ikke til andet.

Drupal har en 200 % eller stejlere indlæringskurve, hvis du eller shar mod på dette

Umbraco.. kender ikke rigtigt nogle der bruger det. Og har endnu ikke set det i anvendelse på massevis af websites.

Joomla : Kan godt udformes som det du efterlyser :

http://www.hoeng.dk/

Er der udnyttet en del plugins til Joomla og en smule modificering.

Men du skal regne med mere end 50.000 for en sådan platform, det er ikke softwaren, men selve udformingen af de krav du har til siden der gør at den er dyr at sætte op.

Så des mere du kan gøre ud af en kravspecifikation, des bedre er du rustet.

Eksempel som er ret diger :

http://www.itu.dk/~slauesen/Papers/KravskabelonSL-07.doc

Men den indeholder alt du måtte have behov for at vide omkring en kravspecifikation.

Når denne er på plads burde du have det hele der skal til for at komme igang med udbuddet.

mvh

Mogens

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:35

Mogens Jørgensen:
Umbraco.. kender ikke rigtigt nogle der bruger det. Og har endnu ikke set det i anvendelse på massevis af websites.

Are you kidding me? Her er fakta om Umbraco:

Citat: With more than 85.000 installations, Umbraco is one of the most deployed Web Content Management Systems on the Microsoft stack. It's in the top five most popular server applications and among the ten most popular open source tools in general.

Mogens Jørgensen:
Det er blogsoftware og intet andet + det egner sig ikke til andet.

Det er nu ikke helt rigtigt. Wordpress egner sig til mangt og meget andet end blot en blog, omend jeg vil give dig ret i at wordpress til en kæmpe portal som kommunikationsforum ville komme til kort.

Ontopic: Det er uhyre vigtigt at du får valgt den rigtige platform fra start som du skal bruge i det lange løb. At skifte fra en teknologi/platform til en anden er ikke sådan bare lige, og kan være ligeså dyrt eller dyrere end at starte helt forfra. (grundet funktions+datamigrering m.v.)

Så sørg for at undersøge det til bunds og allier dig med nogen som kan assistere dig i supportering på platformen og valg af platform.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:25

Det handler vel om midler. Spoergeren spurgte, saa vidt jeg husker, efter et cms der kan opfylde hans maal, ikke en loesning med 10 programmoerer og et 10 millioner budget

Hvis man oensker et billigt community site er wordpress med buddypress plugin ikke en daarlig loesning. Det kan saettes op helt uden programmerings skills. 

Jeg kender ikke andre systemer der kan det, men findes sikkert. 

Ang. nogle skribenters falden paa halen over k-forum er jeg ikke enig. Det en ret simpel side der nemt kan duplikeres. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 09:17

Jeg vil klart anbefale TYPO3!

Både i forhold til adskillelsen af redaktør arbejde ("statisk" indhold, backend) og bruger indhold (blogs m.v., frontend), de ting er meget fint adskilt på både kode og funktionalitets niveau.

TYPO3 har også et hav af udvidelser som kan bruges til at starte dine basis funktionaliteter op og senere kan de udvides, eller du kan vælge at få noget nyt udviklet fra bunden af.

Mht. layout, har du også store muligheder for at lave dynamik i dit design, i forhold til brugergeneret indhold.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:15

Mange tak for jeres indspark.

Jeg har undersøgt tingene lidt, og skal vælge mellem disse:

1) Umbraco,

2) Typo3,

3) Drupal,

4) Joomla,

5) vBulletin

Da det kan være svært at vælge, vil jeg vende spørgsmålet om og spørge om hvad I IKKE vil vælge (og evt. hvad I ville vælge, hvis I var mig?)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 02:09

Er du kommet igang med dit community?

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:34

vis wordpress forummet ikke fungerer og nok ½ ser på nettet ved jeg ikke hvad fungerer http://wp-danmark.dk/forum/ jeg synes også amino.dk kunne fungerer bedre , men kan da se alt hvad det ene kan er  svært at til egne sig så jeg vil holde mig til wordpress da det har flest fordele selv til et udviklet meget som amino.dk 

søgemaskine var svært he

wiki side skulle udvikles fungeret med søgemaskine

blog har de

katargieroer har de 

alt hvad det ikke kan tilføjes med et plug in har de andre ikke , det skal også udvikles

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:53

Celgaard:

Er du kommet igang med dit community?

Nej - ikke helt.

Jeg satte et phpbb forum op. Det opfylder dog ikke helt mit krav. Noget tyder på, at man skal bygge tingene op fra bunden af, hvis man vil have succes, og det har jeg ikke lige råd eller overskud til pt.

erfaland.dk ser RIGTIG godt ud - er det programmeret fra bunden eller har du brugt et cms?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)