|
Hej alle Jeg vil da også gerne lige sige tak for et godt arrangement. Det var lærerigt og superhyggeligt. Mange hilsener Ilse www.my-own.dk |
Tak for en god dag
My-Own.dk Håndlavede smykker på nettet.
|
2 flasker vin og 2 flasker sprut i blodet, en stemningsrapport på sms i "sendte beskeder" til Martin, beruset af alkohol og ikke mindst af fede indtryk, en tabt Dribling på Nørreport, mere eller mindre glade videoer på telefonen, en sørgelig, omend levende, rest på Long John, tilbud fra 4 piger i en 7Eleven og sæd på dynen er blot nogle af de nøgleord, der beskriver nattens strabadser..... Ikke at forglemme, så var dagen projektioneret direkte lige i øjet..... MB du svarede aldrig på min stemningsrapport, men forpligtigelser i familiens skød, skal selvfølgelig også passes. Vi ses til tastic 2 - eller endnu før.... |
søger ligesindede i Sønderjylland
Lyder til at os der tog hjem gik glip af en PÆN del, hahaha :D.. Men det høre jo med til at bo så langt væk.. Nu ved vi bare vi skal blive derovre næste gang jo ;) . |
|
Det var super spændende at sætte ansigt på, bare ærgeligt man ikke nåede at møde andre, listen er lang over folk jeg desværre ikke fik hilst på. Så skynd jer at arrangere noget nyt drenge ;) Derudover vil jeg da også takke de foredragsholdere der var, der var god adspredelse på dem, og dejligt de også var klar på spørgsmål, det gjorde det hele lidt sjovere. EDIT: Tommy du skylder stadig whiskey |
|
Kanon detaljeret stemningsrapport Jan - om det med de 4 piger er sandt eller ej tør jeg ikke gætte på. :D Og tak for igår :) |
|
Desværre skulle jeg smutte omkring klokken 8:30 da jeg skulle køre til det sønderjyske. Det var fedt at sætte ansigt på folk og jeg havde enorm gode samtaler ved alle 3 borde jeg sad ved. Jeg kunne have blevet ved. Men hvis det sker igen, så "count me in". BTW kanon stemning ved aften arrangementet.. jeg syntes det var vellykket det hele og mange tak til dem der knoklede. Mvh |
|
Det lyder til at man er gået glip af en del hernede i Thessaloniki! :) Endte det mon med at nogen optog en video af foredragene, som måske kunne ende på youtube eller lignende? Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Jeg ved at Brian er igang med at indsamle alt materiale, som bliver lagt op et fælles sted, så der skal nok blive mulighed for at se hvor hyggeligt vi havde det, og hvor god maden var ;) |
Uha ja, maden den var god :P Og ja.. jeg sidder og håber at der er nogen der sidder inde med lidt gode billeder :). Har selv nogle af de forskellige foredrags holdere, men det er meget lidt.. Så håber inderligt at nogen vil dele deres billeder med os allesammen ved at sende til mig, så vi kan få dem smækket op på TASTIC''s hjemmeside :). |
|
Ja, det ville være super, hvis det kunne lade sig gøre at se det på video (jeg havde købt billet, men barnepigen meldte fra, netop som jeg skulle ud af døren) så jeg gik desværre glip af det hele Håber at der kommer en AminoTastic2………så jeg får en ny chance for at møde og opleve både Mister Amino og alle jer andre! |
Bliv gratis medlem
Håber at der kommer en AminoTastic2………så jeg får en ny chance for at møde og opleve både Mister