Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at starte op med en webshop, hvor jeg ikke ved endnu hvilke produkter det skal være. Jeg har tænkt en del på, at starte med dropshipping fra leverandøren og her vil jeg gerne høre Jeres forslag/erfaringer m.m.

Hvordan kommer man i gang med dropshipping med en leverandør?

jeg håber at høre en masse gode ideer eller forslag til hvordan jeg kommer i gang.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 12:24

Tag et kig her ... :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:54

Det er skam bare om at finde nogen virksomheder der tilbyder Dropshipping, og kontakte dem.

De kan dog være svære at finde, men jeg kender i hvert fald siden, Dropshipping.dk :o)

Mvh

C.P

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 19:50

Casper Poulsen:
De kan dog være svære at finde, men jeg kender i hvert fald siden, Dropshipping.dk :o)

Er det bare mig...eller har den side ingenting med dropshipping at gøre??

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:42

Jeg har tidligere skrevet et indlæg omkring problemstillingerne ved dropshipping. Du kan se det her

På vores webshop kommer der ugentlig forespørgsler på muligheden for dropshipping. Så måske du bare skulle kontakte et par udenlandske webshops, og se om du ik kan få en aftale i stand. Det burde være ret simpelt, hvis du er seriøs, har et godt setup samt hvis de ik sælger til DK endnu...

Vær kreativ og smart, og drop alle de der smarte dropshippingsider, som kun vil have penge fra folk der signer up...

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:10

Hov, det har du helt ret i.

Den side jeg mente, er en side hvor man kan oprette sig som forhandler, og virksomheder der har dropshipping, opretter sig som dropshipper, og på den måde kan forhandlere finde dropshippere.

Jeg var ellers stensikker på, at den hed dropshipping.dk , men åbenbart ikke..

Jeg ser, om jeg ikke kan finde det korrekte link

/C.P

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)