Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping!?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har læst mig frem til at dropshipping er en rigtig god måde at starte sin virksomhed på! Men jeg har det lille problem, jeg kan ikke finde så mange steder at dropshippe fra?

Nogen der har nogle gode sider at dropshippe?

Jeg har nogle ideer om hvad jeg gerne ville sælge men har ikke helt besluttet mig endnu..

Men men men, er der nogle der kender til gode side hvor enten man kan se Dropshippings firmaer eller kender til en god dropshippings hjemmeside!

Alt er til hjælp tak!

Hilsen

Emil Sørensen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:01

Jeg tror desværre ikke du finder den "definitive" liste over dropshippende virksomheder.
Jeg vil dog anbefale dig at du først finder ud af hvad du vil sælge og derefter leder efter virksomheder der tilbyder dropshipping af de pågældende produkter.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:07

Du lyder som om du ved noget om det. Hvis nu man lad os nu bare sige at man f.eks skulle sælge Paintball udstyr men også Barnevogne, er det så for besværligt at have flere dropshippings firmaer, og er det nemmere at bare holde sig til en ?

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:11

Der er i teorien ikke noget problem i at have flere dropshipping leverandører. Du skal dog være opmærksom på at de hver især tager sig betalt for fragt (og nogle gange emballage).

Du skal ligeledes være opmærksom på at en del ikke tager varerne retur. Dvs. hvis en kunde fortryder købet, går varen tilbage til dig og du har så varen på lager selv..

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:13

Returneringsret er jeg helt indforstået med, men jeg synes stadig det er svært at finde en leverandør af f.eks lad os sige barnevogne. Har du nogle forslag til hvor man kunne finde det henne? Altså en dropshipper.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:16

Lige med barnevogne, kunne du jo lave en søgning her på sitet, hvor Morten Andersen fra AAimport.dk tidligere har tilbudt det (dog på et begrænset vareparti, men dog stadig).
Link til hans tråd

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:17

Der så dog ikke liv i sitet mere ser det ud til ..

Tag istedet et kig her: *Link fjernet igen, da der ikke var noget i det heller* :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:20

Ja så jeg godt bare ikke meget over det..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)