Før i tiden, fik jeg altid at vide, at det var rigtig godt at man linker tilbage til den side man har fået et link fra. + at det også var godt at linke til sine konkurrenter, da man så skabte mere indholdsværdi for det man evt. solgte (hvis det er en webshop man har)
Men jeg ved faktisk ikke om det stadig er sådan eller om det ikke har nogen værdi, eller en meget lille værdi.
At det ligefrem skulle være en ulempe kommer lidt bag på mig.
Ved du hvorfor det er en ulempe, eller er det bare sådan det er?
Ja, fordi google ikke er glad for at man laver linkbuilding, det skal komme naturligt.. Du skal ikke lave aftaler med nogen om at de linker til dig så linker du tilbage, det gøre i jo kun for at give jeres sider mere værdi i forhold til seo.. Google vil gerne have at normale surfer på nettet linker til dig, fordi du har noget indhold som de godt kan lide. Ikke at du gøre det
Så når du laver linkbuilding arbejde, så få det til at virke så naturligt som muligt, ikke lave rådne aftaler om at i linker til hinanden, det kan google se..
Det jeg siger er ikke fakta, men det de store SEO eksperter generalt siger.
At det ligefrem skulle være en ulempe kommer lidt bag på mig.
Ved du hvorfor det er en ulempe, eller er det bare sådan det er?
Ja, fordi google ikke er glad for at man laver linkbuilding, det skal komme naturligt.. Du skal ikke lave aftaler med nogen om at de linker til dig så linker du tilbage, det gøre i jo kun for at give jeres sider mere værdi i forhold til seo.. Google vil gerne have at normale surfer på nettet linker til dig, fordi du har noget indhold som de godt kan lide. Ikke at du gøre det
Så når du laver linkbuilding arbejde, så få det til at virke så naturligt som muligt, ikke lave rådne aftaler om at i linker til hinanden, det kan google se..
Det jeg siger er ikke fakta, men det de store SEO eksperter generalt siger.