Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle af jeres svar til spørgsmålet: "Hvorfor bruger du ikke flere penge på hjælp til salg i din (web)butik: Adwords rådgivning, konverteringsoptimering hjælp, SEO rådgivning, reklame bureauer, elearning kurser og lignende ?" Grunden til jeg spørger, er at ethvert firma som udbyder denne slags services, primære opgave må være at få deres klienter til at tjene mere end før de hjalp, og gerne så meget mere det hjælpende firmas honorar bliver betalt. Hvis et SEO firma hjælper en webshop, må webshoppen have en klar målsætning om dette stykke arbejde skal resultere i flere kunder og dermed betale udgiften for SEO firmaet hjem, forholdsvis hurtigt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvorfor DU ikke bruger masser af penge på denne slags hjælp (og hvis du allerede gør det, så må du meget gerne dele dine erfaringer). Personligt er mine grunde til det:
|
Hej Lars
Jeg har selv brugt en del penge på rådgivning og optimering, og det er for det meste det samme som for mig til at holde igen. Nemlig;
Langt de fleste af de konsulenter jeg har brugt, giver mig en følelse af at være en ud af hundrede, og jeg bliver kun en del af "køen".
Kun under opstarten af samarbejdet, vises der interesse...som meget hurtig falder.