Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til noget Multikulturelt?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen! 

Jeg er går Handelskolen i Odense og starter på en projekt uge på mandag.

Jeg skal fremlægge om en multikulturel virksomhed, altså en virksomhed som sælger / laver vare i en andet land. Det kunne også være en virksomhed som kommer fra udlandet, som sælger et udenlandsk produkt her i Danmark.

Hvis i kender nogle virksomheder ville det være fantastisk hvis i gad smide et link eller to ind ;-)

Mange tak på forhånd! 

Mvh. Jacob Schrøder Hansen.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:26

Jacob:
Jeg skal fremlægge om en multikulturel virksomhed, altså en virksomhed som sælger / laver vare i en andet land. Det kunne også være en virksomhed som kommer fra udlandet, som sælger et udenlandsk produkt her i Danmark.

Jeg tror du mener en multinational virksomhed. Multikultur er noget lidt andet ...

Der findes et hav af virksomheder at vælge mellem. Stort set alle danske industrivirksomheder så som Grundfos, Danfoss, Lego, Carlsberg m.fl. sælger det meste af deres produktion i udlandet.

Hvis du går en tur i fx supermarkedet, vil du støde på utallige udenlandske virksomheder som sælger deres produkter her bl.a. Nestlé, P&G, Danone, Heineken, Coca Cola m.fl

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:37

Du kunne fokusere på mobilselskaber i Danmark. Med salget af Onfone til TDC, så er der faktisk ingen danskejede mobilselskaber tilbage herhjemme.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)