Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 4 broke down!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey rare Amino'er, jeg har købt en iPhone 4 i USA, men nu, 2 dage før jeg rejser til Danmark går den selvfølgelig i stykker. Jeg har købt den i USA, kan den byttes i en Dansk Apple forretning, eller skal jeg skynde mig at få den byttet inden jeg tager til Danmark?

Tak for hjælpen!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:00

Jeg tror jeg ville skynde mig at aflevere den i USA.

Men jeg er egentlig ikke kalr over om det er noget man kan gøre her hjemme, det ville bare vær en skam at tage chancen hvis det så viser sig ikke at være muligt....

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:06

Fordelen ville være at så er jeg 100% sikker på at den ikke er låst til et bestemt telefon selskab hvis jeg byttede den i Danmark. Har købt den kontant herovre, men den skal muligvis jail breakes for at jeg kan bruge den i Danmark, men det er ikke 100% sikkert.

I så fald kunne man vel sende den med posten til Apple USA og gøre det på den måde, kunne man ikke? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:23

Det skulle være muligt at bytte den i DK grundet Apples garanit som skulle dække over hele verdenen...

Men det afhænger nok af hvad der er i stykker..

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:24

Hvis det havde været en anden Apple enhed, så tror jeg sagtens du kunne. Men lige med iPhone tror jeg Apple har nogle specielle regler.

Prøv evt at ringe til deres support - de er super flinke! 

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)