|
Kære Amino-tøser,
Kærligst, Louise |
Og lige et billed:

Debat
|
Kære Amino-tøser,
Kærligst, Louise |
|
Hej Louise Det kan være, at det er min computer, som strejker, men jeg kan ikke få billederne frem på min skærm. Kanon idé med din guide, den vil jeg meget gerne have. Jeg har prøvet at tilmelde mig på din hjemmeside, men når jeg har skrevet min e-mail og mit navn, sker der efterfølgende intet, når jeg trykker på knappen Send mig guiden. Som sagt, så kan det være at min computer bare vil have lidt eftermiddags fred og ro, så jeg prøver igen lidt senere på din hjemmeside :o) Susan :o) |
|
Hej Susan, Jeg kan af en eller anden grund ikke vedhæfte billeder her på amino. Hvis det var det du tænkte på? Jeg vedhæftede det i min besked, men da den så blev sendt, kom der intet frem. Beklager. Billedet af bogen er også på min hjemmeside. Og ja, det er super underligt, at der ikke sker noget, når man har indtastet oplysningerne i tilmeldingsboksen. Tilgengæld bliver det registreret, og du får en mail sendt til dig i din indbakke. Men det er er mystisk, at der ikke kommer en "tak for din tilmelding", e.l. (Jeg skal nok kigge på det). Skriv til mig, hvis det ikke virker. Det går jo ikke. Kærligst, Louise |
|
Hej igen Louise :o) ... Ja, det er underligt - jeg klikkede 2 gange uden at der skete noget, og så fik 2 mails som jeg skulle bekræfte. Bekræftede dog kun den ene, og jeg har modtaget din guide. Glæder mig meget til at læse den. Susan :o)
|
|
Det var godt - rigtig god læselyst! :) Louise |
|
Så har jeg fået tilmeldt mig dit nyhedsbrev, og har modtaget din guide. Har kun lige fået skimtet den igennem, men det ser godt ud. Glæder mig til at læse den i dybden senere :)
|
|
Det lyder godt - giv endelig feedback! God læselyst! Kærligst, Louise |
|
Kære Louise 1000 tak for guiden Jeg har tænkt mig at jeg vil lave en slags tjek-tjek-liste ud af den, og for hver gang jeg har udført noget, så tjekker jeg punktet af :o) Susan :o)
|
|
Hej Susan. Det er jeg vel nok glad for at høre! Og skønt med din liste ;) Rigtig god dag til dig. Kærligst, Louise |