Genial ide, hvis han ikke laver det, så gør vi ;) heh |
Uddybning ønskes?Billigste Webhosting :Jeg vil sige i skal kik på wordpress.
tak for svar. Det er rigtigt at Brasilien er en stor økonomi med en stor vækst, og vi er selv meget overbesviste om at det skal være en brasiliansk hjemmeside.påHuset:Sats på Brasilien. Hvis i bor i Schweiz høster i alligevel ikke EU fordele, og da slet ikke hvis i skal til at turnere verden rundt. Jeg har hørt (ret mig endelig) at Brasilien har noget der ligner verdens 7. største økonomi og er i rivende udvikling. Hvis din kone er god (med plads til forbedring) til Portugisisk og ovenikøbet kender lidt til Kulturen i Brasilien burde det vel være muligt at starte noget blog op, eller måske være forløber på en online service, der er mere normal i andre lande, men ikke nødvendigvis har slået igennem i Brasilien endnu. Jeg læste på Techcrunch den anden dag at Groupon agtige firmaer er et kæmpe hit derovre (meget hård konkurrence nu, men det var bare et eksempel). Hvis du er super skarp SEO mand hvorfor kombinerer i så ikke jeres evner? Få dine evner spredt over flere kontinenter og giv din kone en passende hyre (don't be greedy :D)
Som jeg skrev i originalindlægget, er min kone ingen haj til computer eller internet, så det bliver mig der sætter alt op - og indtænker SEO - men det jeg primært søger, er noget som man helt simpelt kan vedligeholde, uden tekniske evner, enorm viden inden for marketing osv.
Grunden til at jeg søger noget så simpelt til hende - og ikke selv vil bruge al min tid på et fælles projekt - er at jeg i forvejen selv har 1000 bolde i luften.
Men igen tak for ideerne!
Vh. Peter