Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor du i Thailand? Tekstforfatter søges..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bor du i Thailand og vil du gerne tjene lidt ekstra penge så er her en god mulighed. Jeg søger en tekstforfatter til at begynde med, som kan skrive artikler til brug på nettet om rejse og turisme i Thailand, gode råd, sjove og anderledes oplevelser, anbefalinger osv. Ud over det er der meget frie rammer for hvad du kan skrive om. Er du vild med at dykke, så skriv om det, har du særlig viden om en del af Thailand, så er det også fint. Det vigtigste er at du er passioneret og ved hvad du skriver om. Tænk Rejseliv.dk i forhold til hvilke emner der er gode.

Det hjælper selvfølgelig også hvis du kan skrive tekster der er spændende og informative.

Som udgangspunkt vil lønnen være 5000 Thai baht om måneden og for det forventer jeg minimum 5000 ord om måneden, eller 1 baht pr. ord. Hvor mange atikler du skriver er op til dig, men den gennemsnitlige artikel bør nok være mellem 350-800 ord. Det er som sagt bare udgangspunktet og der kan sagtens blive meget mere at skrive og flere penge. Her er i hvert fald en god mulighed for at tjene lidt ekstra, mens du får erfaring som rejse skribent. Du bliver naturligvis krediteret for dine artikler.

Send mig gerne en PB så tar vi den derfra!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)